{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.154 visninger | Oprettet:

forkromning af dele til velo solex {{forumTopicSubject}}

Hej. står og skal have forkromet nogle dele til min gamle Velo Solex 3800 som jeg er ved at renovere. Men jeg kan ikke finde nogen der kan gøre det. Dem jeg snakker med siger at det ikke bliver pænt igen fordi at delene er blevet sandblæst (fælge, pedaler og tandhjul)
Men det kan da ikke være rigtigt at der ikke er nogle der kan gøre det for mig, her i Danmark?. Har 1 der kan gøre det for mig og det er et dansk firma i polen der kan gøre det, men det er bare det med at få det derned til dem ?.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forkromning af dele til velo solex
  • #1   7. jan 2014 kan kun sige det ville koste spidsen af en rumraket hvis du skal ha gjort det her hjemme og du ville sikkert kunne finde delen på ebay billiger end det ville koste at få den forkromet

  • #2   7. jan 2014 KLW

    har fået et tilbud på ca 2500 ,- DKK ved det danske firma i polen. Men ved bare ikke rigtig hvordan jeg får det sendt afsted til polen


  • #3   7. jan 2014 du aftaler med en at du skal ligge et pakke nummer i pakken som de giver dig så det nummer passer til den ordrer der skal laves og så pakker du det hele sammen og går ind på http://www.pakke.dk/ og følger/udfylder der inde og så kommer der en og henter pakken hjemme ved dig jeg har brugt siden flere gange og super service kan jeg kun sige

  • #4   7. jan 2014 og en pakke der vejer 45kg og er 100cmx50cmx50cm koster ca 600kr at sende til polen

  • #5   7. jan 2014 okay smiley Tak for svaret. det er jo ikke fordi at de er specielt dyre, så dem tror jeg at jeg skal snakke med smiley

  • #6   7. jan 2014 er det den der economy du har kigget på ? jeg prøvede at sige 5 kg og 60 bred 60 lang og 30 høj og det kostede 400 hvis det skal leveres inden for 1 uge ca

  • #7   7. jan 2014 ja det er economy andet bliver pænt dyrt hehe

  • #8   7. jan 2014 ja det tager 3-5 dage og det er jo ikke for det er sååå slemt når det er til polen

  • #9   7. jan 2014 Vi har et godt samarbejde med en fabrik her i landet, der får forkromet forskellige ting fra deres produktion, de fleste ting de laver er specielle varer der produceres efter ordre, de får forkromet deres varer her i landet, har talt med dem om vi kan få forkromet dele gennem dem, det kan vi godt, man skal bare have lidt tålmodighed så delene kan komme med når de har noget der skal forkromes.
    Prisen er tilgengæld ret god, vil gætte på de dele du nævner vil lande på ca 1.500,- men send mig en mail hvis du kunne være int. jan@scootershop.dk


  • #10   7. jan 2014 Altså det med at nogle firmaer siger det ikke bliver flot når tingene er sandblæst. Det skal du altså nok tage ret seriøst. Og være helt sikker på at det firma i Polen ved hvad de har med at gøre.
    For hvis ikke tingene bliver pudset helt glat inden forkromning, så vil det højst sandsynligt komme til at ligne et månelandskab, og det er jo ikke meningen smiley


  • #11   7. jan 2014 Henrik J
    ja det er rigtigt. det firma i polen siger at det ikke er noget problem hvis ikke der masser af (skudhuller). så kan ikke forstå at de 2 jeg kan finde her i dk ikke kan gøre det smiley


Kommentér på:
forkromning af dele til velo solex

Annonce