{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Specielt styling og udst - SX50 {{forumTopicSubject}}

Vil gerne have lidt anderledes styling til min SX 50.

Der skal laves : Ny bremseskive foran, nye fælge (ikke egerfælge) og en ny udstødning.

1. Bremseskive. Har tænkt en wave skive fra stage 6, men de er kun op til 280 mm, og der sidder vel 300 mm på sx 50? Smid et link til en lækker skive! Også gerne en bremsemaster!!! Gerne rød.

2. Fælge. Vil gerne have noget stjernefælg agtigt, noget allá Derbi DRD fælge, hvilket jeg også har tænkt på. Smid et link til et par lækre 17 '' fælge.

3. Udstødning. Vil også gerne have ny udstødning. Optræk er vigtigst! Der er kun lavet anden gearing og 6 gear på min sx, så den skal passe til det. Vil have den vildeste og flotteste! Har også overvejet og beholde min V6 potte og få et vildt forrør? Hvilket? smiley Send link!

Så kom gerne med et svar til hvert punkt. PRISEN ER LIGEGYLDIG! Bare kom med noget der ikke er lavet af diamanter og koster 50 k.. smiley Tak på forhånd drenge smiley Send links til jeres forslag!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Specielt styling og udst - SX50
Kommentér på:
Specielt styling og udst - SX50

Annonce