{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af barstyr
  • #1   12. dec 2013 Du køber en frempind og så det ønskede bartstyr.
    Du montere bare frempinden på styrepinden og så sætter du bartstyret i frempinden.

    Jeg ved ikke om du ikke vil gøre noget ulovligt og sådan noget, men at kører uden speedometer er ulovligt.


  • Joachim B
    Joachim B Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   12. dec 2013 Har sådan et speedometer som følger på pmx, som sidder nede under rettet smiley
    - Og tusind tak!
    Og har du et link til en frempind? - og forresten, det er ikke ulovligt at skifte ret vel?


  • #4   12. dec 2013 Nej, så længe det ikke er længe end det tilladte og at du har speedometer og at alle konsollerne er det som kort/lang lys, blinklys osv. så er det ikke.

    Det her er en frempind (link fjernet)
    Du kan købe den i forskellige udgaver og lige den farve du lige synes om. smiley


  • Joachim B
    Joachim B Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #5   12. dec 2013 Super, mange tak, igen.
    - Lige endnu et spørgsmål smiley
    Har hørt at det er svært at pille skiven på en PMX naked?


  • #6   12. dec 2013 Ej det er ikke særlig svært. En fra min skole har en PMX naked det er ikke sværere end en Hot50 eller en anden maskine.

    Vis en af dine venner har en luftnøgle så spørg om du må låne den til variatioren ellers kan du også købe en stempelstopper. Eller vis du nu alligevel skal bestille noget hjem så køb et variator værktøj jeg har nu aldrig prøvet en.


Kommentér på:
Montering af barstyr

Annonce