{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

Maling af udstødning (Comet). {{forumTopicSubject}}

Jeg er tilfældigvis ejer af en fin Comet. Eller det regner jeg med at den bliver!

Jeg står med 2 forskellige valgmuligheder da jeg skal hen og male min udstødning til den. Den bliver glas/sandblæst
( Er aftalt ) Derefter kommer en af mulighederne..

1, Den får motip-zinkspray, derefter motip sort varmebestandigene maling op til 800 grader.

2, Den får motip sort varmebestandigene maling, herefter motip varmebestandigene klarlak også op til 800 grader.

Det var de bedste forslag jeg selv bedst kunne læse mig frem til.
Jeg ville gerne hører jer andre, hvilken mulighed ville være den bedste? Har I en helt tredje mulighed.. Kom med den. Tips og tricks til hvordan man kan få det til at blive pænere/ holde længere, er mere end velkommende! Tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maling af udstødning (Comet).
  • #1   29. okt 2013 ville vælge nr 2, og så godt med lag smiley det holder bedre rusten ude smiley men husk skiver under skruerne så du ikke drejer lakken at og derved danner rust! smiley

• #2   29. okt 2013 varme bestandig zink. og så flere lag og derefter varmebestandigt maling. du kan så slutte af med varmebestandigt klarlak hvis du mener det er nødvendigt.

jern er mere ædelt end zink derfor er zink det bedste da det tager rusten først. giver du kun aling og lak og der bliver slået hul i lakken ruster den bare forfra.

• #3   29. okt 2013 Ved bare ikke om den hærder godt nok? Den skal jo kunne holde op til 800 grader, så jeg ved ikke om den skal "brændes" først for at den hærder helt. Derved opnår det bedste resultat? smiley

• #4   29. okt 2013 du skal gøre udstødningen varm mellem hver type maling. det har jeg erfaret at det giver det beste resultalt. mal den håndlun.

Kommentér på:
Maling af udstødning (Comet).

Annonce