{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
410 visninger | Oprettet:

Spraymaling/Autolak {{forumTopicSubject}}

Hey..

Jeg står med en Puch maxi der skal males. Jeg er så i tvivl om jeg bare skal sandblæse den og så selv grunde den og spraymale den med noget spraymaling fra T-hansen eller jeg skal sende den til en Autolakering? Jeg ved godt at en Autolakering er bedre, men det er jo også dyrere. Kom med nogle inputs som taler både for og imod de to muligheder.

på forhånd TAK smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spraymaling/Autolak
  • #1   1. mar 2005 en af mine venner kan male den lige så flot med en spraydåse som hvis den var autolakeret... og han sliber den ned med en vinkelsliber...
    ja, han er lidt syg i hovedet, men resultatet er sq flot!! =)

• #2   1. mar 2005 jeg ville nok gøre det selv da det saktens kan blive pænt. men det er vigtigt at du maler i et lokale ved sturtemp. for ellers bliver det grimt når det tørrer... så er klarlak også en god idé

Allan TeamGV

• #3   1. mar 2005 Hvis dit stel først bliver sandblæst, så gør det skam ikke noget hvis du selv maler. Hvor imod hvis dit stel skal nedslibes, så kan en autolaker få det til at se bedre ud smiley

Men du skal også tænke på en lakering hos en pro holder meget bedre, i forhold til hvis du lige glemmer et punkt på stellet og der kommer benz hen, kan du nærmest tørre malingen af.

• #4   1. mar 2005 Ellers brug benzinbestandig maling.

• #5   12. mar 2005 hvis du maler den med spray maling kan du ikke male den hos en autolaker senere hen uden at alt malingen skal slibes af... det er sku heller ikke så dyrtat få den malet hos en autolaker bare du spørg en masse.... jeg skal havde malet min,,,, jeg får malet alt jeg vil havde malet i de farver jeg vil have,,,, for 3500kr... og skjoldende bliver malet i fasinasion color,, lidt ligesom kælemion,,,

Kommentér på:
Spraymaling/Autolak

Annonce