{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "farve valg på"
Valg af Farve??
Goddag Goddag Alle Jeg har et lille Gilera Storm projekt igang og istedet for at male skjolde giver jeg det et skud med noget folie wrap og kan simpelthen ikke bestemme mig for hvilken farve jeg sk...
Goddag Goddag Alle Jeg har et lille Gilera Storm projekt igang og istedet for at male skjolde giver jeg det et skud med noget folie wrap og kan simpelthen ikke bestemme mig for hvilken farve jeg sk...
Skrevet af: S-K - 1. mar
Farve valg?
Hey drenge :D Så skal sonicen sku males om imens jeg prøver at få den til at køre? :P Nå well, jeg maler selv pisset da jeg arbejder ved en makenikker hvor jeg kan male og jeg syntes selv jeg e...
Hey drenge :D Så skal sonicen sku males om imens jeg prøver at få den til at køre? :P Nå well, jeg maler selv pisset da jeg arbejder ved en makenikker hvor jeg kan male og jeg syntes selv jeg e...
Skrevet af: ~Rasmus~JOG~ - 17. sep 2012
Farve valg?
Hejj, hvad farve syntes i jeg skal male mine fælge på sonicen? Altså jeg har lige bestilt hvis bcd kickstarter, jeg ved ikke helt om det skal være hvid, sort eller noget helt andet.. Hvad syntes i? :...
Hejj, hvad farve syntes i jeg skal male mine fælge på sonicen? Altså jeg har lige bestilt hvis bcd kickstarter, jeg ved ikke helt om det skal være hvid, sort eller noget helt andet.. Hvad syntes i? :...
Skrevet af: ^TeaM EasT^ ~ Zach0----------- Sonic til salg ! H - 3. okt 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
farve valg på rmx