{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puch maxi
  • #1   29. apr 2013 ja det er samme størrelse

• #2   29. apr 2013 der ud over er de håndtag du linker til fatis noget der kom frem da jeg var barn til yamaha puch og hva de nu ellers hedder

• Lai R
    Lai R Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13
    #3   29. apr 2013 Tak. Men jeg tænker på om det kan passe på det gas kabel der er til puchen kan det gå det hak. Er der det hak i de håndtag ? smiley

• #4   29. apr 2013 Nej, der er ikke hak i de håndtag, de går ud over selve gas konsols delen

• Lai R
    Lai R Tilmeldt:
    apr 2013

#5   29. apr 2013 Du siger de skal ud over gas konsolsdelen, hvis jeg gør det. Passer alle håndtag så ? smiley

• #6   29. apr 2013 alt efter lige model gas håndtag så ja. så passer de dog vis du har den helt gammel model hvor der stikker et "håndtag" ud så skal den presses lidt. men det blev de også født med at det ene håndtag var prøsset ind over det lille stykke. har du den nyre glider en lige over. selve konsollen skifter man ikke det er bare selve grebet man skifter både på ny og gammel model. den gammel er bare lige et par my tykkere. så grebet skal lige presses lidt

• Lai R
    Lai R Tilmeldt:
    apr 2013

#7   30. apr 2013 Ny gammel er puch jo generalt meget gammel. Men jeg ved styret er Ø22mm men det har måske ikke noget med det at gøre smiley

• #8   30. apr 2013 nope det er blot fordi der nok findes 3-4 typer forskellige gas håndtag alle med en indv diremeter 22mm og det er håndtagene også så alt efter model gas håndtag skal den presses lidt. men en gang silikone i grebet og du er kørene

Kommentér på:
Puch maxi

Annonce