{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

jog r stylling hjælp.. {{forumTopicSubject}}

hej sg jeg søger lidt hjælp til stylling min jog r op smiley

skal med til speedmeet så vil gerne smide de sidste gode penge i, hvad synes i / har i af forslag?
giv gerne ris og ros

har tænkt lige på andet farve fægle??
har tnt kickstarter skjold på nu chrom
og chorme forbremser greb smiley

tak på forhånd smiley
http://www.scootergalleri.dk/galleri/294354-yamaha_jog_r

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jog r stylling hjælp..
  • #1   23. feb 2013 lav din grissetryne chrom

og så skal du have hvid baglygteglas i istedet for det kedelige røde.

ville nok gøre fælgene chrom også for så er der en balance mellem orange og chrom, da du har chrom i bunden (fælge) chrom ved variatorskjold og grissetryne og chrom i toppen ved dine bremse håndtag.

og så kunne du evt lave en lille plade i alu som du også fik chrom som kunne være på som nummerplade hvor der står "scooter styling is a lifestyle" eller noget i den stil du ved smiley

der hvor varmeskjoldet normalt sidder på udstødningen ville jeg få lavet 2 spike og sætte i. ca 2 cm i diameter.

møtrikken til dit baghjul ville jeg også lave en spike samt de to steder hvor sidespejlende normalt sidder.

køb dig nogle fede ventilhætter for at lave den lidt gennemført eller få lavet spike til at sætte på ventilerne

og hvis du virkelig vil gå i detaljer ville jeg skifte dækkene til nogle der ser mere sporty ud, eksempelhvis som bagdækket på min jog.

Hvad synes du om idéerne ? smiley

• #2   23. feb 2013 (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    Måske? smiley

• #3   23. feb 2013 bund planden du linkede har jeg liggerne smiley
    nøgle kænden har jeg os liggene smiley
    dem på styrne tænkte jeg lidt på om de vil se godt ud smiley

tak for alle ide du lige kom med kan godt lide ide med møntrikkerne ( spike ) bare hvor jeg kan få lavet dem i størelsen til baghjuld osv. smiley

varme skjold polere jeg op og smider std gg mærke på smiley

hmm tænker lidt på det med nummerplade men måske ik lige til udstilling smiley
    hmm

har tænkt måske sorte fægle med organce kant men din tanke kommer meget fram smiley hm må jeg lige se smiley

forlys glas og bag lys glas bliver skiftet ud i sort og baglygte bliver lavet til diode bag lygte smiley

• #4   23. feb 2013 (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)

Ikke de store ting men mindre detaljer kan også gøre det: smiley

• #5   23. feb 2013 ja har tænkte at få lave noget så mit sæde rum kan åben selv os sådan nogeet til til åben bagklappen på bil f,eks smiley

bare lige din fægle bånd jeg dsv ikke kan lide smiley

• #6   23. feb 2013 Må man spørge hvor du får alle de penge fra smiley

• #7   23. feb 2013 Anden farve inderskjolde smiley syntes det er for meget orange smiley synes det med de to striber på sædet ser godt ud smiley og ingen fælgkant, det holder ikke i alt for lang tid.. men self. hvis det er til speedmeet kan det jo gå, men du kommer nok ikke til at sætte det 100% lige på smiley

• #8   24. feb 2013 fægle kant er noget satans det falder af og som du siger man for aldrig det lige på smiley

men dsv ved jeg det ikke skylder os penge lidt væk for det smiley
    male inderskjolde vil aldrig ske det koste med 11k få malet det skjolde i den spiceal farve smiley

• #9   24. feb 2013 Hvad fanden mener du med fælgkanten falder af!?!?, Min far har kørt 50000+ km med det på sin 1000 cc Yamaha. Og det har aldrig været faldet af og det kommer det heller ikke til...

Kommentér på:
jog r stylling hjælp..

Annonce