{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

DR2 Satireserie søger Overgearet scooter {{forumTopicSubject}}

Hej - jeg hedder Jesper Quistgaard og jeg arbejder for en ny satireserie der skal sendes til marts på DR2 med bl.a. Mia Lyhne, Søren Malling, Anders W. Berthelsen og Kirsten Lehfeldt.

Til en lille sketch, som i al sin enkelthed går ud på at Søren Mallin skal parkere foran en kiosk, skal han komme kørende på en meget overgearet scooter. Det er meningen at det sjove i sketchen er, at lige inden han træder ind i kiosken, skal han hive en fjernbetjening frem, og da han trykker på den, blinker, lyser og bipper scooteren helt vildt meget.
Vi er godt klare over at det måske ikke er noget de fleste scootere kan, men vi ville høre om der var nogle dygtige folk - gerne i hovedstadsområdet, som ville kunne hjælpe os med at "tune" en scooter. Vi har kun 400 kroner i løn til det, men materialerne betaler vi selvfølgelig. Det ville være en sjov opgave, og om ikke andet, så ville vi gerne have gode råd om hvor man kan købe disse ting, låne og leje. Vi har ikke særligt mange penge til så meget, men jeg håber i kan hjælpe mig herinde.

Ring eller skriv på 60 75 34 89
eller på jesper@blouge.dk

Mvh Jesper Quistgaard

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DR2 Satireserie søger Overgearet scooter
Kommentér på:
DR2 Satireserie søger Overgearet scooter

Annonce