{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

PGO Hot 50 Styling? {{forumTopicSubject}}

Så ville jeg selv lige smitte et topic op også, da jeg ikke har fundet et alternativ jeg selv kunne bruge! smiley

Jeg købte mig en lækker hot her for en 15 måneder siden, og er ved at være godt træt af dens standard udseen.

Har gjort mig til overvejelse at lave noget PAOW over den, så den ikke bare ligner alle de andre, men vil sammentidigt heller ikke ofre en milliard på det.

Ting jeg har haft i tankerne, er blå positionslys (jeg ved godt det ikke er lovligt) og en eventuel lakering med indlakeret Stage6 mærke.
Har også overvejet ventilhætter, fodplader, fælgebånd, montering af anlæg,BCD Spoiler og Speedfightermaske, andet blæserskjold samt Coolerspoiler monteret derpå, Stage6 Stickers og andre håndtag.

Har dog et spørgsmål til folk herinde: Hvilke erfaringer har i med de forskellige ting? - er der nogle i godt kan anbefale, nogle i har et sted man kan købe billigt? - noget man skal holde sig langt fra som bare er en omgang lort, osv?

Vil gerne hører jeres meninger, det skal monteres på en PGO Hot 50 (Sort) som også kan ses i min profil.

Håber på go' respons, og i må meget gerne komme med forslag til de forskellige dele, og evt. selv mixe en sammensætning hvis i har lyst, er åben overfor alle bud! smiley

Mvh.
Mads G

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PGO Hot 50 Styling?
Kommentér på:
PGO Hot 50 Styling?

Annonce