{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.842 visninger | Oprettet:

Nogen der er interesseret i anodisering af alu? {{forumTopicSubject}}

Hej gutter.

Jeg er ved at starte et lille firma hvor jeg tilbyder private anodisering af aluminiumsdele nye som brugte til en rigtig fornuftig pris.

Anodisering af dele kender de fleste i forvejen, men her er lige et billede af anodiserede alu dele:

http://www.db2outlet.com/picture_library/ColorsmostAnod.jpg

Jeg kan gen-anodisere gamle dele, eller dele der ikke er anodiseret i forvejen, ligesom jeg kan fjerne farve fra nye dele og give dem ny farve efter dit ønske.

Lad høre om dette kunne være interessant for jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der er interesseret i anodisering af alu?
  • #1   3. sep 2011 Hvor høje er priserne?

• #2   3. sep 2011 ingen annoncering i forum

• #3   3. sep 2011 Kasper R aka Bent-Betjent smiley der er ingen annoncering i forum. Jeg kommer med en simpel forespørgsel her på Scootergalleri ligesom jeg har gjort på Bilgalleri, MC Galleri, RC galleri og en masse andre steder. Det skyldes at jeg som sagt er VED at starte virksomheden, men ikke er helt 100% sikker endnu derfor vil jeg gerne vide om dette er en service folk kunne være interesseret i eller ej. Såfremt det bliver til noget skal jeg nok bruge køb/salg eller anden form for reklame.

Andreas: jeg regner med 375kr for hvad der kan være i et kar. Farvning koster 175.- efterfølgende. Et kar er p.t 30x40x20cm . Så om du har 10 ting eller 1 stor ting er prisen den samme. Syntes selv det er en ok pris.

• emil friis j
    emil friis j Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 2 Svar: 1
    #4   24. nov 2016 Hej jeg faldt over en gammel tråd på scootergallari om noget anodisering og indfavning af alu. Jeg er meget interesseret i at få lavet noget. Hvis du er kommet igang må du meget gerne kontakte mig på 53638940 vh Kim

Kommentér på:
Nogen der er interesseret i anodisering af alu?

Annonce