{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Hot 50 dæk - Innova Blå {{forumTopicSubject}}

Halløjsa scooterfolk! Jeg håber at kunne få lidt hjælp da jeg ikke selv ved vanvittig meget om scootere.

Jeg har købt mig en Hot 50, men der skal et nyt bagdæk til. Lige pt står der et blåt Innova Meteor dæk på fordækket, og et fladt std. bagdæk.
Fordækket kan findes her: http://www.msp-tuning.dk/pi/Innova_Meteor_Bl%C3%A5_130_70_12_2436_2007.aspx
Spørgsmålet lyder derfor på, hvorvidt i synes om jeg skal købe et magentil til bagdæk da jeg synes det ser fedt ud og prisen er også god.

Har hørt rundt omkring fra folk at kvaliteten ikke er så god og at det især er et problem når der regner - derimod siger andre at de er fine.

Så kunne godt tænkte mig at høre fra nogen som har prøvet dem eller ved noget om det - og evt. et andet dæk til en god pris hvis i ikke synes jeg skal vælge det blå smiley

Tilsidst ville de også være super hvis i kendte en hjemeside som solgte det og rent faktisk havde dækket hjemme :-).

Tak for forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe, spejl+hylde, lamelgardin/rullegardin samt knagerække og toiletskab. 500 kr.
  • Nedrivning vægge + spartling 9.300 kr.
  • Opsætning af lamper og spejl 1.200 kr.
  • Montering/ophængning af småting 2.500 kr.
  • Udflytnings Rengøring 1.900 kr.
  • Tætne/isolere hoveddør 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hot 50 dæk - Innova Blå
Kommentér på:
Hot 50 dæk - Innova Blå

Annonce