161 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hjælp med street"
hjælp med street
hey sg jeg har skildt min street ad da den ikke gade og slå gnist men jeg har opdaget at der sidder en rød og hvide ledning og en sort og hvid ledning lige under sædet som ikk sidder til noget hvad s...
hey sg jeg har skildt min street ad da den ikke gade og slå gnist men jeg har opdaget at der sidder en rød og hvide ledning og en sort og hvid ledning lige under sædet som ikk sidder til noget hvad s...
Skrevet af: Diesella røvskubber - 24. mar 2011
hjælp med street
når jeg giver lidt gas køre den 60 også når jeg giver bundgas køre den stadig 60 hvad fuck kan det være? :D
når jeg giver lidt gas køre den 60 også når jeg giver bundgas køre den stadig 60 hvad fuck kan det være? :D
Skrevet af: JuuL Aerox Evo2 LC t - 9. apr 2009
hjælp med street
min street kan ikke starte eller det er lige som om at den slå gnist 2 gang og går ud .. men gnister findt og har også skiftede tændrør ... hvad kan det være ? :D
min street kan ikke starte eller det er lige som om at den slå gnist 2 gang og går ud .. men gnister findt og har også skiftede tændrør ... hvad kan det være ? :D
Skrevet af: JuuL Aerox Evo2 LC t - 5. apr 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
maj 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Scootere: 8 Emner: 143 Svar: 179
okt 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 5 Emner: 102 Svar: 1.170
okt 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 5 Emner: 102 Svar: 1.170
hjælp med street