{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
353 visninger | Oprettet:

Svagt lys på Stalker {{forumTopicSubject}}

Hey SG.

Jeg har et lille problem med min baglygte samt forlygte lys.

Jeg har lige skiftet til rød baglygte pære, fordi jeg har blåt blinklys glas på & der er problemmet.. Efter jeg gjorde det, kørte jeg mig en lille tur, der så jeg at hverken forlygte eller bremselys virkede.. forlygten virker men er meget meget svag & jeg kan ikke blinde op eller ned.. Bremselyset virker slet ikke..

Hvad kan problemmet være? Den gamle pære & den nye er 12 volt begge to, de fuldstændig ens, det ligesom at den sluger for meget strøm, så de andre ikke kan trækkes smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svagt lys på Stalker
Kommentér på:
Svagt lys på Stalker

Annonce