Spartel hjælp til lilleflænge ?? {{forumTopicSubject}}
Hey SG min anderøv på min hot 50 har en lille flænge. Da jeg løftede den og lænede den op af mit ben kom der en lille flænge.
nu har jeg så været i thansen og købt noget glasfiberspartel, men efter første gang jeg spartlede det og der så var gået 3 timer pussede jeg det op og gav det en gang lak.
Mit problem er at det sted hvor revnen er er der lidt pres på så den åbner sig hvis der ikke er noget til at holde den.
efter jeg så havde spartlede det satte jeg skjoldet på og så skulle der ikke meget til før det knækkede igen, har nu spartlede det igen samt jeg borede revnen lidt op så det kunne komme ind i så nu må jeg se om det virker.
Mit spørgsmål er hvordan plejer i at klare små revner og sådan ligger i noget bag ved altså jeg havde tænkt på at klippe et stykke alu og spartel det ind i men skriv lige jeres ideer/ forslag
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
sørg for at slibe overfladen så det har noget at binde i- og hvis der er plads så lav et godt stykke på bagsiden.
hvis du skal lave noget som skal holde til lidt mere så skal du købe det der hedder et rep kit til både. det koster dog noget mere, men kan også fås i Jem og fix.
Spartel hjælp til lilleflænge ??