{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Hot 50 Billig Spartling(Jylland) {{forumTopicSubject}}

Hej søger nogen som er gode og billige i at spartle, og så skal i helst være fra Jylland, Grundlakering, Lakering klarer jeg selv, er jo så heldig at jeg får det gratis hjem ::::D , og sliber self. også selv ned, så det er kun spartle materialerne der skal betales og self. også lidt guld til vedkommende som ville tage sig af det, men tag et kig på linket her -> (link fjernet)

og se om det kunne være noget for dig,
Materialer jeg skaffer:
Grundlakering
Skjolde
Lakering
Slibning(så det bliver sådan helt mat overalt)

Materialer du skaffer:
Glasfiber og resten der nu bruges til spartling(ved ikk ret meget om hvad der bruges, har valgt ikke at sætte mig ind i det endnu)

Jeg kommer fra 7560 Hjerm, jeg kan godt sende skjoldene, men foretrækker personligt møde....
Scooteren som der skal spartles er en PGO Hot 50

Men skriv hvad du vil have for at spartle det, mener jeg det er for dyrt takker jeg nej, og begynder at sætte mig selv ind i det, har 1-3 guider til at ligge om hvordan man gør

OBS OBS OBS...
INGEN NYBEGYNDERE SKAL SKRIVE DE VIL SPARTLE NOGET, JEG KRÆVER DER ER ET " GALLERI ,, MED TING DU HAR SPARTLET FØR, ELLERS KAN BILLEDER SENDES TIL MIG PÅ:
Kammersgaard_star@live.dk

Tak. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hot 50 Billig Spartling(Jylland)
Kommentér på:
Hot 50 Billig Spartling(Jylland)

Annonce