{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
228 visninger | Oprettet:

Problem med neon :S {{forumTopicSubject}}

Er der andre end mig der har haft problemer med stylepro's transformatorer?
jeg har købt 2 transformatorer der hver kan tage 2 neonrør, og så 4 blå neonrør på 20 cm.'
problemet er så, at det ene rør på hver transformator lyser meget svagt og efter 15 minutter lyser de ca. lige godt.

Er det normalt eller er det bare noget billigt pis jeg har købt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem med neon :S
  • #1   13. maj 2010 hey mark smiley har selv kun kørt med neon fra scooter-shoppen.dk

Kunne forestille mig at de to neon rør er lidt defekte, ligesom sparer pærer kan det tage tid for dem at lade op, så de lyser ligeså kraftigt som det andre.

Er du sikker på du har et batteri på scooteren som er fuldt ladet op, eller næsten?

prøv at sætte en transformator til med to neon i og se om de lyser lige godt, og se så om de to "defekte" lyser godt hvis der kun er tilsluttet en transformator.

Jeg er ikke den store nørd inden for elektronik, men kan da ikke se hvorfor det ikke skal kunne lade sig gøre.

Jeg tror ikke det er noget med stylepro, tror nærmere det er det at dit scooter batteri endten er for lavt, eller så har det ikke nok amp smiley

• #2   13. maj 2010 hej simon og tak for dit svar smiley
    jeg har prøvet og tage det ene rør af transformatoren og det lyste helt som det skulle. så satte jeg det andet til og tog det første fra. det lyste osse fint.
    kan sikkert være pga, for få ampere, men syntes bare ikke det kræver 5 ampere for at få en transformator til at trække.
    men som jeg skrev så købte jeg 2 transformere og 4 neonrør.
    på begge transformere lyser det ene rør skarpt og det andet lavt. men når det har stået i noget tid bliver det udlignet og det lyser som det skal.

• #3   13. maj 2010 nej det self rigtig nok, det burde det sagtens kunne hmm..

det lyder altså mærkeligt at der skal gå så langtid før det lyser optimalt. det kan jo kun betyde at det er noget med dit batteri, tror altså ikke det er kraftigt nok.

• #4   13. maj 2010 sikkert ikke.
    jeg prøver og tæske den over på min fatters mc batteri smiley

Kommentér på:
Problem med neon :S

Annonce