{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
253 visninger | Oprettet:

Mangel på info vedr. speedo baggrund? {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen. Nu har jeg siddet stort set hele aftenen, læst i alle forums/indlæg der omhandler skifte/eget design af speedometer bagggrunde.

Det eneste jeg har fundet frem til er nogle links til sider der enten ikke eksisterer, intet indhold om emnet og alt andet end hvad jeg søgte efter.

Jeg har også brugt et par timer på google med at søge på alle mulige måder og tjekket flere hundrede links igennem.

Nu til det der nok irriterer mig lidt er, at når brugerne svarer her på SG så enten giver de skod links, ja undskyld udtrykket, ellers også kommer de med den mest uintellegente kommentar der findes "lav det selv!".

Hvis man nu ikke gider lave det selv,ikke har tid/know-how (ja det virker simpelt) osv., men hellere vil se færdiglavede man enten kan downloade eller købe, hvor skal man så henvende sig?

Og til de 13 årrige drengerøve der render rundt derude med mange skod kommentarer til dette: Lad dem ligge under jeres Bamse og Kylling betrukkede sengesæt.

Til seriøse svar: På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mangel på info vedr. speedo baggrund?
  • #1   26. apr 2010 @Wild Boy
    Det er til en Hot 50 (har ikke lige info om den præcise model, årgang mm)

Og hvad angår linket så har jeg tjekket det hele.
    Alle billeder(mange ret fede) + alle indlæg men der er bare absolut intet der hjælper mig videre her. Desværre

Kommentér på:
Mangel på info vedr. speedo baggrund?

Annonce