538 visninger
|
Oprettet:
9. nov 2007 Følger: 297 Følgere: 301 Scootere: 9 Emner: 174 Svar: 750
danmarks flotteste? {{forumTopicSubject}}
Hey champs !
Sidder og diskuterer med en ven, kan man kalde en maskine for danmarks flotteste af sin slags, selvom den ikke er kåret, men ligger bedst bedømte på sg?
altså, ville jeg f.eks. kunne kalde min shineray for Danmarks flotteste Shineray? :
http://scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=247506
Og min Pimpy for Danmarks flotteste Dax?
Hvad synes i og begrund gerne
aug 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 1 Emner: 52 Svar: 1.209
1. Det er ikke din
2. Det er ikke kyndige udenforstående folk der har bedømt den.
Man kan ikke bruge stemmesystemet herinde til at bedømme hvad der er flottest, den der har været her i længst tid har også haft den ekstra tid til at få stemmer, sammenlignet med en nyoprettet.
Og de der venskabshøj der bliver givet herinde, giver jeg heller ikke meget for.
I udfordringer gælder det om at have flest "venner" for at vinde.
Den ser ellers godt ud, men dk's flotteste bliver den kun ved at stille op med den, ved diverse offentlige arrangementer, det er jo ikke alle der er på sg.
aug 2005
Man kan ikke bedømme noget ud fra nogen billeder, det skal ses irl. man kan jo ikke se om den har nogen fejl.
Man vil jo også gerne se/prøve en brugt scooter, inden man køber den.
jan 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 11 Svar: 3.302
Dvs en der har fået 3 stemmer men alle på højeste karakter har dermed højeste karakter.
Men en der har fået 10 stemmer. 5 på højeste og 5 lige trinnet under har mindre end den første i snittet. ¨
Man kan jo ihvertfald hævde at man har sgs flotteste whatever. Men har aldrig fattet behovet for at kunne stemme jubii eller ADR til en maskine.
nov 2007
Følger: 297 Følgere: 301 Scootere: 9 Emner: 174 Svar: 750
Men nu kommer de rjo aldrig dax'er og shineray'er til shows, så man kommer aldrig til at kunne få en udfordring imod de modeller, på den måde kommer man vel aldrig til at kunne kalde den danmarks flotteste efter hvad i siger?
aug 2005
Men hvis de ikke stiller op, bliver de ikke bedømt, så hvis du er den eneste deltager så kender du resultatet
nov 2007
Følger: 297 Følgere: 301 Scootere: 9 Emner: 174 Svar: 750
danmarks flotteste?