{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

danmarks flotteste? {{forumTopicSubject}}

Hey champs !

Sidder og diskuterer med en ven, kan man kalde en maskine for danmarks flotteste af sin slags, selvom den ikke er kåret, men ligger bedst bedømte på sg?

altså, ville jeg f.eks. kunne kalde min shineray for Danmarks flotteste Shineray? :
http://scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=247506

Og min Pimpy for Danmarks flotteste Dax?

Hvad synes i og begrund gerne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  danmarks flotteste?
  • #1   29. mar 2010 Nej det kan du ikke, af 2 grunde.
    1. Det er ikke din
    2. Det er ikke kyndige udenforstående folk der har bedømt den.

Man kan ikke bruge stemmesystemet herinde til at bedømme hvad der er flottest, den der har været her i længst tid har også haft den ekstra tid til at få stemmer, sammenlignet med en nyoprettet.
    Og de der venskabshøj der bliver givet herinde, giver jeg heller ikke meget for.
    I udfordringer gælder det om at have flest "venner" for at vinde.

Den ser ellers godt ud, men dk's flotteste bliver den kun ved at stille op med den, ved diverse offentlige arrangementer, det er jo ikke alle der er på sg.

• #2   29. mar 2010 Jeg glemte lige lidt.
    Man kan ikke bedømme noget ud fra nogen billeder, det skal ses irl. man kan jo ikke se om den har nogen fejl.

Man vil jo også gerne se/prøve en brugt scooter, inden man køber den.

• #3   29. mar 2010 Pind, hvis systemet herinde er lavet korrekt så er det ligemeget hvor mange stemmer man har da det bliver et gennemsnit af stemmerne.
    Dvs en der har fået 3 stemmer men alle på højeste karakter har dermed højeste karakter.
    Men en der har fået 10 stemmer. 5 på højeste og 5 lige trinnet under har mindre end den første i snittet. ¨

Man kan jo ihvertfald hævde at man har sgs flotteste whatever. Men har aldrig fattet behovet for at kunne stemme jubii eller ADR til en maskine.

• #4   29. mar 2010 okay, jeg giver jer helt ret smiley

Men nu kommer de rjo aldrig dax'er og shineray'er til shows, så man kommer aldrig til at kunne få en udfordring imod de modeller, på den måde kommer man vel aldrig til at kunne kalde den danmarks flotteste efter hvad i siger? smiley

• #5   29. mar 2010 Joo, men der er ingen af os der kan vide, om der står en gal mand med sådan nogen i garagen.
    Men hvis de ikke stiller op, bliver de ikke bedømt, så hvis du er den eneste deltager så kender du resultatet smiley

• #6   30. mar 2010 okay, så hvis jeg stiller op til danmarks flotteste med min dax og bliver nummer sidt, men er den eneste dax der stiller op, så kan jeg kalde den danmarks flotteste dax? eller hvordan mener du? smiley

Kommentér på:
danmarks flotteste?

Annonce