372 visninger
|
Oprettet:
male scooter {{forumTopicSubject}}
Hej SG
Ved godt at der er lavet mange forum emner om det men jeg bliver nød til at få svar på nogle specielle ting:
1: efter jeg har slebet skjoldene kan jeg så bare sprøjte grunder på eller hvad skal jeg gøre inden grunder?
2: hvor mange lag grunder skal de have inden man kan komme malling på?
3: hvor lang tid efter jeg har malet dem skal jeg sprøjte klarlak på?
4: hvis jeg skal male kickstarter skjoldet hvordan skal jeg så gøre det? altså fremgangsmåde, skal man slibe det? o.s.v.
på forhånd tak:)
maj 2009
Følger: 11 Følgere: 11 Scootere: 3 Svar: 35
feb 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 5 Emner: 181 Svar: 388
maj 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 5 Svar: 28
kickstarter skjoldet vil jeg glasblæse (kan også godt sandblæse er bare lidt hårdere ved det bløde alu metal), og så derefter male på samme måde som skjoldene, hver dog sikke på at din maling kan binde på metal.
og fælgende vil jeg ikke selv male, det er svært at få til at holde, jeg vil få den coated, os den nærmeste coating firma.
mar 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 3 Emner: 27 Svar: 106
2) grunderen sprøjter du på i tynde lag til der ikke kan ses ridser mere, (ca. 2-3 lag)
3) klar lak sprøjtes der på når det er tørt nok til at røre ved.
4-5) gøre som skjoldene.
sep 2004
Følger: 22 Følgere: 30 Scootere: 3 Emner: 4 Svar: 25
Skal du ha en lak som holder så brug hammerlak ved godt det er noget man normalt smørre på jernlåger for det ikke ruster, men der er ret slagfast, og kan egentlig godt komme til at se fedt ud..
Det er egentlig bare et spørgsmål om at tynde det en smule op så kan det faktisk lige til at komme i sprøjte pistolen fra harald nyborg eller jem og fix.. de kan altså godt bruges..
når du af fedter så brug acetone, fordi sprit kan godt resikere at efterlade en lille hinde....
Husk kun meget små lag af gangen kun lige så det dækker fordi der skal ikke meget til før det løber...
der er et firma som hedder iversens industrilakker ( iversen-as.dk ) kontakt dem og find ud af om de levere..
De har alt fra sprøjte spartel til adskillige lakker..
Eller starpaint.dk
held og lykke
male scooter