{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
282 visninger | Oprettet:

Problemet med optræk/tja :S {{forumTopicSubject}}

Hey gutter.
- Har fanme prøvet NÆSTEN alt nu for at få min scooter til at køre ordenligt, og kom så i tanke om jeg faktisk havde en bruger på scootergalleri som jeg brugte for nogen år siden !
- Så tænkte der måske var nogen kloge hoveder herinde!

Problemet: Min scooter kører lidt fucked, man kan godt give den gas, og så kommer den max op på 30, når man så ikke har kørt lidt/eller ned af en stejl bakke, så tager den bare ved og kører ca 80-90 km/t, men når man giver den fuld gas i topfart, så dør den, som om den får for meget benzin, og så går der et par minutter før den kan startes igen!
- Min pgo blackmagic, har std cylinder, stage6 sport udst, og skiven er pillet, der sidder en 67 dyse deri..
- Men min første tanke, var der ast der var en for stor dyse i(derfor den gik ud, i topfart) Og det med optrækket og det, ville jo nok være pga at der var for tunge ruller i, men har puttet 3.2 grams ruller i nu(kun 3 stks, faktisk) og den går det stadig, og har skiftet dysen ned ttil 67 fra en 80ér ..
Så hvad er problemet? Stadig for stor dyse, og koblingen er smadret eller?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemet med optræk/tja :S
Kommentér på:
Problemet med optræk/tja :S

Annonce