mail fra paypal hmm {{forumTopicSubject}}
Jeg modtog faktis lige nu en mail fra paypal som er en smule mystisk. jeg har før modtage mails fra dem men i denne står der sq lige lidt for lidt
Fra PayPal
Dato 17. juni 2009 04:33
Til undisclosed-recipients: <undisclosed-recipients:>
Emne Sikkerhet Systemmelding
Du har 1 ny Security Melding!
Opplшsning Center: Click-to-Resolve
Takk for at du bruker PayPal!
--------------------------------------------------------------------------------
Please do not reply to this e-mail as this is only a notification. Mail sent to this address cannot be answered.
Email ID: 200891
fint nok, jeg så det lidt mystiske i at der overhovedet ikke står nogle steder i mailen PayPal som de andre mails jeg har modtaget fra dem når jeg har brugt deres system.
Så jeg slog emailen op carolwhite@lavandula.com.au og dette var hva jeg fandt
http://www.google.dk/search?hl=da&q=carolwhite@lavandula.com.au&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=&aq=f&oq=
svindel og humbuk god jeg ikke trykket på linket
feb 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Scootere: 6 Emner: 337 Svar: 2.132
?
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 7 Emner: 237 Svar: 9.019
holde dine ånsvage kommentare for dig selv. det var ment som vis andre skulle få den samme mail så var de ops på at det svindel
feb 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Scootere: 6 Emner: 337 Svar: 2.132
Fordi du modtager en mail fra en random email og der står paypal skal du være komplet idiot for at åbne den.
Bare fordi jeg modtager en mail der siger 'Ny facebook crush' fra en person der hedder laucazfrendoas@fagg.com skynder jeg mig ikke at sende en mail med password og kreditkort number og min farfars stok og hvor min bil står med nøgler i?
apr 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Scootere: 3 Emner: 37 Svar: 737
Skulle du istedet ikke bare sætte pris på at folk som Heine ønsker at hjælpe os andre, hvis nu vi skulle ende i samme situation?
Det er ikke alle der har den hurtigste knallert på molen, og så er det da lækkert at folk som Heine ønsker at fortælle hvor man skal passe lidt på.
jun 2008
Følger: 64 Følgere: 62 Scootere: 2 Emner: 106 Svar: 3.733
Men... Molen?
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 7 Emner: 237 Svar: 9.019
så lav en søv og byg en mole i den
men ellers mange tak begge 2. og Manze bare fordi du er uuuuh så klog er der altså dagligt folk der ender i sådan nogle hajers/svindlere arme
apr 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Scootere: 3 Emner: 37 Svar: 737
jun 2008
Følger: 64 Følgere: 62 Scootere: 2 Emner: 106 Svar: 3.733
mail fra paypal hmm