{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Til DEM der tunner jeres maskiner ! {{forumTopicSubject}}

LÆS tekst for noget andet smiley

Heej folkens.

Jeg går og søger nogle kommentar, en form for interwiev bare over nette. til mit Engelsk eksmans projekt, hvor jeg skal snakke om tuning af Scooter. Så ville håber i ville svare på de følgende spørgsmål, og i må godt svare i PB. Nogle af de udtalelser vil jeg tage med og oversætte den til engelsk , og have dem med i Engelsk fremlæggelse.

Håber i vil svare med nogle ordenlige svar så jeg kan bruge dem.

1. Hvorfor tuner i jeres Maskiner?

2. Hvad får i ud af det, er det for spændningen eller hvad er det ?

3. Hvad er jeres holdninger overfor politiet når i er på jeres Scooter og kører ?

4. Hvad er jeres Holdning til de nye lovgivninger der er kommet som nr plade på 30'scooter.

Mange gange tak hvis i vil hjælpe mig med min opgave!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fældning af træ 1.200 kr.
  • Udskiftning af ventil i toiletcisterne 600 kr.
  • Ordne gulvplaceret Ifö- toilet, der løber 900 kr.
  • Dryp fra vand rør i badeværelse 1.200 kr.
  • HHjælp til at samle et PAX/forsand garderobeskab 200x60x236 1.700 kr.
  • Relæet i eltavlen slår fra når Vaskemaskike starter 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til DEM der tunner jeres maskiner !
  • #1   1. maj 2009 1 : for at komme hurtigere fra a til b.
    2 : det går stærkere.
    3 : ikke det vilde, skal bare hurtigt frem.
    4 : det er da pisse rådent.

• #2   1. maj 2009 1: tja for at kommer hurtiger frem

2: det tager ikke så lang tid når man skal køre langt

3: de passer jo bare deres arbejde

4: det er en fin regl på den måde er der ikke så mange der køre med hovedet under armen da de ved at politiet kan finde frem til dem pga nr pladen

• #3   1. maj 2009 er enig med Michael W

• #4   1. maj 2009 Hyg dig i skolen smiley

• #5   1. maj 2009 1. for at komme hurtige frem og blære sig lidt.
    2. det går hurtigere. og andrealinet pumper når man kører over de 100. det er en god følelse.
    3. hvis jeg ser politiet. fyrer jeg den af og kører fra dem. os derfor det er bedst at tune den meget end lidt. fordi hvis den er lidt tunet. har man sværere ved at stikke af fra dem.
    4. syns det er latterligt. os derfor jeg ikk kører på de nye smiley

• #6   1. maj 2009 1. Hvorfor tuner i jeres Maskiner?
    Fordi en cyklist kan køre over 30km/t

Det er sjovt at køre hurtigt, ingen vil overhales af olga på 80 på hendes cykel uden gear.

3. Hvad er jeres holdninger overfor politiet når i er på jeres Scooter og kører ?
    Politiet gør deres arbejde, men de kunne godt slappe af angående de måder de stopper os.

4. Hvad er jeres Holdning til de nye lovgivninger der er kommet som nr plade på 30'scooter.
    Jeg køber sq ikk en ny scooter alligevel, så jeg er ligeglad ;D

• #7   1. maj 2009 1. For at komme hurtigere fra A til B

2. For at komme hurtigere fra A til B

3. Jeg ser dem aldrig, men den dag jeg gør vil jeg nok forsøge at stikke af

4. De er fuldstændig latterlige, farten burde sættes op til 60, som de fleste moderne scootere er bygget til at køre, istedet for de 30 eller 25 som den kære Mikkel foreslår.
    Derudover mener jeg at vi skulle have lov til at køre på vejen, for 60 på cykelstien er langt fra ansvarligt inde midt i byen

• #8   1. maj 2009 Min mor siger jeg er speciel! !

hahha den nr 2 der smiley for vil ikke overhæles af en på 80 smiley

• #9   1. maj 2009 ja jeg er eninge med hvad alt de andre siger smiley

• #10   1. maj 2009 1: det går hurtigere... smiley
    2: det sjovt... smiley
    3: bar de ikk er hvor jeg køre er jeg næsten lige glad... smiley
    4: rager mig den er der... smiley men den ka jo pilles af... smiley

• #11   1. maj 2009 1, for at komme hurtigt frem og tilbage. for at se blat venner hvem der har den hurtigst. det sjovt at overhale biler:D

2. kommer hurtigerer frem.

3. tænker ikk så meget på politi´et når jeg kører. da de ikk kører her så tit:D men de gør vel bare deres arbejde.

4. ikk rigtigt noget:S

• #12   1. maj 2009 mange tak for jeres svar (: vil bruge nogle af jeres svar til min opgave smiley

men flere er velkommen

• #14   1. maj 2009 1. for at komme hurtigt fra a-b

2. normalt har jeg kun noget billigt tun på, men gør det så man ka køre på baghjul, og har et lækkert optræk, samt go topfart

3. skulle jeg måde dem, så er der ingen tvivl, uanset hvad ska jeg komme væk, og er villig til at gøre alt

4. det er det værste lort der findes, har selv en ny scooter fra 08. der har jeg fået fæst blokken. fået tun på for 2000 kr. og nummerpladen er fjernet

• #15   1. maj 2009 stefan, hvad sker der for din nr. 4? ;s

• #16   1. maj 2009 1. Hvorfor tuner i jeres Maskiner?
    Min normale "gademaskine" bliver tunet på grund af de stramme regler ang. scootere. For hvis man bliver snuppet er straffen høj, derfor tuner mange deres scootere endnu mere for at slippe.
    Min "BANERACER" er tunet fordi det er sjovt og det er en hobby og konkurrence.

Gademaskinen er kun tunet for at kunne slippe fra politiet. De fleste piller måske bare skiven og optimerer motoren lidt men med de stramme regler så er folk begyndt at tune dem endnu mere for at slippe. Hellere pumpe dem fuld af tun så man ikke mister sin scooter.

De gør jo bare deres arbejde, men derfor er det stadig sjovt at køre fra dem, fordi de netop går så meget i os små børn.

Det kommer til at give bagslag. Som skrevet flere gange så giver det bare modsat effekt, altså at folk bare skam-tuner deres maskiner så de kan køre fra politiet, og derfor er der nok også bare flere der kører galt fordi man vil gøre næsten alt for at slippe hvis man har smidt 10-40.000kr i sin maskine.
    Derimod ville RIGTIG mange køre lovligt hvis grænsen var f.eks 60km/t men sådan tænker politikerne ikke.

• #17   1. maj 2009 1. Hvorfor tuner i jeres Maskiner?
    For at komme hurtigere frem fra sted til sted. For at få spænding + det er altid skide hyggeligt med noget ræs om aftenen, et sted hvor ingen er, og se hvem der er den hurtigest smiley
    Men jeg har så en Street Magic, som bliver brugt på gaden, og den er sådan set, helt Sports tunet som muligt, og den passer helt perfekt i forhold til hvor jeg bor, hvor der oftes er laaange landveje, så det er rart at man kan presse maskinen op til 90 km/t osv.
    Og så har jeg en anden, som bliver en baneracer, og den bygger jeg til sommerferien, fordi det netop er min hobby. Så der er meget forskel på "hvorfor man tuner" smiley
    ^^
    Dem er jeg skide ligeglade med, og de gør bare deres arbejde sådan set. Men møder den ekstremt sjældent, der hvor jeg kører, så det ikke det helt vilde problem.
    Det er noget fis, man kan lige så godt gøre som de gør i andre lande, netop, få scooterne til at køre, som de kunne fra frabrikken af!.

For det bliver da sgu da værre når man sænker farten så meget, til sidst kan maskinen ikke engang trække sig selv op ad bakke.. det er sgu lidt nederen.

• #18   3. maj 2009
    1. Hvorfor tuner i jeres Maskiner?
    For at komme hurtigt frem, alle gør det og 30 km/t er ikke ret stærkt hvis man skal noget meget vigtigt.. man er også mere " kendt " der hvor man bor hvis din knallert er rigtig hurtig.

an kommer hurtigere fre, det er jo også mere spændende at kommer først over for grøn med næsten 100 km/t ? og alle ser en når man kommer, de høre ikke mindst også en )

3. Hvad er jeres holdninger overfor politiet når i er på jeres Scooter og kører
    Kommer politiet tager man gerne chancen at køre væk, hvis det ikke lykkedes er det jo kun 500kr mere i bøde smiley

Det SUX! det bliver svært at køre væk fra politiet hvis de er efter en, men man kan vel bare pille dem af smiley eller købe en brugt scooter.

Håber du kan bruge det

Kommentér på:
Til DEM der tunner jeres maskiner !

Annonce