{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ved stjålet knallert/Scooter
  • #1   4. mar 2009 Fornuftigt, sådan har jeg det også smiley

• #2   4. mar 2009 Hvis man gerne vil have den tilbage, får en god dusør øjne op for andre, folk er helt vilde med nemme tjente penge smiley

• #3   4. mar 2009 enig

i dag på vej til arbejde i bil så je en puch smidt ind i noget kradt

stoppede og ringede til strisserne

var et velholdt eksemplar der var lavet meget på

sikkert en der står og mangler den - tydeligvis nakket

ville gå agurk hvis det var min

selv min gamle cykel- hvis der var nogen der tog den

he he ikke fordi tingene er dyre men mere princippet i at holde snitterne fra andres ting

• #4   4. mar 2009 min ven fik nakket sin sonic som han lige havde renoveret og han satten en dusør på 2000kr på den

en dag så jeg en komme kørerne på den og så stoppede jeg ham og sagde at han blev lige der ellers så ville han få et chelse (staves?) smile

og ringede så til min ven og han ville give mig de 2000kr men jeg sagde bare nej tak men så en dag så jeg sq at han havde overført dem til min konto og han havde føz en uge efter så jeg gav ham dem bare tilbage i gave XD

• #5   4. mar 2009 han fik estatning af ham fyren der havde stjålet den uden at politiet blev indblandet da den var tunet

• #6   4. mar 2009 frankenstein

utroligt I tog det så roligt hehe

jeg ville have fået et føl hvis en tosse kørte på min arhhhhhhg

• #7   4. mar 2009 Frankenstein - Det er da ligemeget at den er tunet, han får erstatning alligevel

• #8   4. mar 2009 min ven gik amok på en narkoman inde i byen da han så ham køre på hans mors gamle damecykel. lossede ham af og flippede totalt

he he men han er så også uden for pædagogisk rækkevide gg

• #9   4. mar 2009 Hvis man finder sin stjålne scooter igen, og vil sige det til politiet så de ved den ikke er stjålet længere, vil de så ud at se den ?

• #10   4. mar 2009 peter m

plejer de ik

• #11   4. mar 2009 kenneth L - er jeg så os det ? :S der var en der var ved og køre min søsters kat ned en gang og ham fandt jeg en dag og gik amok på ? vis politiet ik gør noget må man jo selv klare det ? syns da det var godt han gik amok på ham narkomanen ?

• #12   4. mar 2009 Gud

he he

ja men hvis du kendte ham så ville du mene han er syg he he
    men det med narkomanen var sgu sjovt
    han var begyndt at græde ha ha

svans mand:-)

• #13   4. mar 2009 Gud hvordan køre kat ned? løb den over eller ?

• #14   4. mar 2009 nej den stod i kanten a vejen og vaskede sig og han kørte midt på vejen også da han kom over til katten drejede han ind mod den.. fangede ham nogle dage efter og kørte bare ind foran ham så han kørte ind i mig også rykkede jeg bare fat i haans hjælm og råbte a ham og gå ham en på hovedt også begyndte han og tude også sagde jeg at vis han ik smuttede med det samme fik han en mere også stak han a.. folk stod bare og kiggede ? og dem jeg kørte med kom først senere for de havde ik opdaget jeg var drejet ind foran ham xD fandt ud a senere han var lidt ældre end mig xD men folk der stjæler og er ond mod dyr og politiet ik gider gøre noget er jeg sku gerne med til og tage fat i så (:

Kommentér på:
Ved stjålet knallert/Scooter

Annonce