{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

FUCKING BONUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hva så drenge.. jeg har lige den onde optur på nu smiley

Har lige hentet min DiTech som i kan se er nyoprettet..

Jeg tog lidt billeder af den og gik så igang med det samme med at rode med den.. "Den kan ikke starte, så der er ny starter med" No shit sherlock, måske du skulle sætte ledningerne på starteren.. vupti der er liv i starteren.. så undrer det mig at den ikke vil starte.. så viser det sig gaskablet er sat forkert på eller er for kort så der er fuld gas.. ikke godt.. så nu skal den skilles.. hehe

Så ikke nok med det.. nu kommer det fedeste.. jeg tænkte jeg ville ha det her kit på, når jeg engang fik den fikset :

(link fjernet)

Fedt kit tænker jeg.. hehe.. nå.. jeg fik så en kasse med jeg ikke lige kiggede i.. så kommer jeg hjem og skulle lige finde de der greb han sagde der var med.. det var der ikke.. jeg roder rundt i de aviser tingene er pakket ind i.. så finder jeg først en Std vario.. fair nok.. så finder jeg indpakningen til en Malossi Multivar.. YEAH tænker jeg smiley og roder så videre.. så finder jeg en Delta Clutch pakke med en std kobling i.. Dobbelt YEAH tænker jeg så smiley jeg roder igen videre.. så finder jeg en std cylinder.. hmm tænker jeg så.. gad vide hvad der så sidder på.. så kraftedme om Malossi ECU'en ligger i kassen også.. så jeg kigger nærmere på scooteren imorgen, for tror fandme cylinderen sidder på smiley hahahahaha MEGA OPTUR !!!!!!!!!!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FUCKING BONUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentér på:
FUCKING BONUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonce