{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Så kan de lære det (Stikke fra taxa) {{forumTopicSubject}}

Her til morgen bliver jeg sendt til en adresse i Billund hvor der skal hentes 2 gutter til Vorbasse

Da vi ankommer til vorbasse beder de mig holde ved sparekassen da de skal hæve penge

De vælger så at tage flugten og jeg kan slef. ikke løbe dem op

Køre tilbage til adressen de blev hentet på og beder den unge pige om deres navne adresser og telefon numre hvilket hun gjore uden brok .. Truede lidt med at det jo var hende der hang på regningen hvis ikke deres navne osv. kom frem

Hjemme igen med navne på gutterne .. 2 sjældne efternavne
Søger på krak og finder ret hurtig ud af at det ene efternavn findes kun et sted i Vorbasse og der er et tlf. nummer
Ringer til nummeret og spørger efter om jeg kan træffe gutten
Svaret er: Ja jeg er hans mor .. Han ligger og sover

Forklare hende kort sagen og hun vil gå op og vække ham også komme ind til Billund og betale regningen
5 min sener ringer hun igen.. Det kan desværre først blive sener da knægten er faldet under flugten og har en stor flænge i panden og en brækket næse.. så han skulle på skadestuen

Hvad kan man så lære af det ... ALDRIG stikke af fra en taxa.. Man kommer bare tilskade smiley

Nå ja .. havde jg fået fat i dem var han sku nok ikke sluppet med en lille flænge og en brækket næse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så kan de lære det (Stikke fra taxa)
Kommentér på:
Så kan de lære det (Stikke fra taxa)

Annonce