{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

"NAT STENEREN" DE SAUVETAGE {{forumTopicSubject}}

God aften endnu engang smiley :D

Forhistorie
havde en periode hvor jeg drak aaallt for meget,
skal prøve at korte historien ned..
vi var 3 gutter i byen som sædvanlig, vi plejede og drikke os i hegnet og køre hjem på min slider... det gik som regl uden problemer "næsten" vi kørte ind i et par ting eller 3 fordi jeg åbenbart ikke var så godt til at køre efter alt for meget øl og sprut smiley hehe

En dag får jeg det så super skod, at jeg siger til de andre at jeg vil hente scooteren så vi kunne komme hjem (det var ikke mine venner jeg sagde det til men nogen fremmede??)= (har ingen ide om hvad jeg llaver) slideren var parkeret et stykke væk.. jeg prøver at starte den, men vælter over scooteren og skraber mine knæ og hænder.. så ringer min mobil.. mine venner spørg hvor jeg er, jeg forklarer det.. de siger: BLIV HVOR DU ER VI HENTER DIG.. i min brandert vælger jeg at smide min scooter midt på vejen?? og gå hjem med min hjem på hovedet??? 5km... og væltede ind i et par hække... da jeg kommer hjem opdager jeg at min mobil er løbet tør for strøm, da jeg tænder den ringer mine venner og spørg hvor fuck jeg er .. "hjemme" svarer jeg... de ender med at komme hjem til mig..

næste dag hvis det sig at grunden til at jeg "heldigvis" ikke kunne starte slideren, var at jeg ikke havde drejet nøglen og vavum slangen var hoppet af smiley FUCK EN BRANDERT...

og det er så den slider denner skal købe nu smiley

SÅ VI IGANG::

Hvad har i lavet idag??

jegh har sovet smiley

GOD AFTENN!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "NAT STENEREN" DE SAUVETAGE
Kommentér på:
"NAT STENEREN" DE SAUVETAGE

Annonce