202 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "uddannelse"
Uddannelse?
Hvilken uddannelse skal i have og hvor henne af :) Jeg skal endelig bare hører om der er flere der skal på Hernings Holm på scooter mekaniker ;)
Hvilken uddannelse skal i have og hvor henne af :) Jeg skal endelig bare hører om der er flere der skal på Hernings Holm på scooter mekaniker ;)
Skrevet af: © ØstJysk Tuning Frederiksen - 5. jul 2012
Uddannelse
hey, da jeg overvejer at droppe ud af hhx, ville jeg høre om der var nogen der havde forslg til en nice uddannelse uden for meget skole, enten finde jeg en anden uddannelse, ellers så vil jeg bare u ...
hey, da jeg overvejer at droppe ud af hhx, ville jeg høre om der var nogen der havde forslg til en nice uddannelse uden for meget skole, enten finde jeg en anden uddannelse, ellers så vil jeg bare u ...
Skrevet af: ricki c - 4. mar 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
- Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
- Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
- Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
- Reparation af udendørslys 1.002 kr.
- Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 2 Emner: 6 Svar: 82
For 50-100 år siden var danmarks vigtigste eksportvare landbrug og industri. Nu er det viden, og højtuddannede. Hvor mange firmaer får eks. produceret i DK? Ikke mange, det kan ikke betale sig. Derfor skal vi satse på noget andet - viden. Derfor er det især vigtigt, at vi har gode skoler, så vi også i fremtiden kan være med fremme hvor der sker noget.
uddannelse