{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
21.426 visninger | Oprettet:

læreplads ansøgning.- Tømrer {{forumTopicSubject}}

Skrevet: 15-01-2009 18:56:52
Slet hele emnet

heey er der nogen der gider og læse min læreplads ansøgning. og komme med konstroktiv kretik, som jeg kan bruge til noget.

ps. ved godt der er meget svært at finde læreplads.

Emil Nymand
Adr.

Mobilnr.

Firmanavn:
Att.:
Adresse:
Tlf.:

Uopfordret ansøgning om læreplads som tømrer

Jeg er 17 år og søger læreplads som tømrer. Efter planen er jeg færdig på grundforløbet, i starten af februar 2009, på Erhverveskolerne Aars.

Jeg er selvfølgelig villig til at starte som arbejdsdreng så jeg kan vise mit håndelag.

Jeg gik i folkeskole fra 1. til 7. klasse på Louns-Alstrup skole, og 8, klasse på Farsø skole. Derefter valgte jeg, at tage på efterskole i to år, så jeg har 10. klasse folkeskole eksamen. Efterskolen er en meget aktiv, og især kreativ efterskole, hvor jeg har udviklet mig meget. Jeg har arbejdet med træ skes timer om ugen i to skoleår, plus meget i min fritid.

Min far er tømrer, og jeg har arbejdet meget sammen med ham i mine ferier, jeg har blandt andet lavet trapper, vinduer og døre, lavet tag og små tagkonstruktioner, brændt tagpap på, isoleret, forskallet, sat gips lofter og væge og meget andet.

Mit helbred er stabilt og godt, jeg har ikke haft sygefravær i flere år. Jeg har altid været fysisk aktiv, har spillet fodbold i seks år, spillet håndbold, badminton og lavet meget gymnastik på efterskole. For øjeblikket kører jeg cross.

Selv synes jeg at jeg har et godt humør og er altid smilede.

Jeg håber min ansøgning har vagt interesse, og ser frem til at hører nærmere.

Med venlig hilsen

Emil Nymand

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  læreplads ansøgning.- Tømrer
Kommentér på:
læreplads ansøgning.- Tømrer

Annonce