219 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "er min sonic"
Min sonic er død...
Min sonic løb tør for benzin men da jeg kom nyt på ville den ikke starte og den vil stadig ikke... Hjælp tak!
Min sonic løb tør for benzin men da jeg kom nyt på ville den ikke starte og den vil stadig ikke... Hjælp tak!
Skrevet af: emil t - 23. feb 2012
Hej min sonic. Er helt fuck.
1 den tager ikke gas. 2 Ka ik starte uden gas 3 helt sort tændrør 4 bruger 2 % benzin Den lyder meget mærkelig og ja ved ik helt hvad der er galt
1 den tager ikke gas. 2 Ka ik starte uden gas 3 helt sort tændrør 4 bruger 2 % benzin Den lyder meget mærkelig og ja ved ik helt hvad der er galt
Skrevet af: Sebastian A - 27. mar 2023
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- græsklipning 650 kr.
- Fjern hvepsebo 500 kr.
- Hækklipning 1.000 kr.
- Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
- Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
- Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.
okt 2006
Følger: 40 Følgere: 40 Scootere: 6 Emner: 264 Svar: 5.130
er min sonic en GP?