{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Hehe.. Razzia rapport {{forumTopicSubject}}


Skift lokalavis Amager Avisen Amager Bladet Bagsværd/Søborg Bladet Ballerup Bladet Bov Bladet City Avisen Det Ny Odsherred Frederiksberg Bladet Frederiksværk Ugeblad Gråsten Folkeblad Haderslev Ugeavis Kolding Ugeavis Korsør Posten Lokalavisen for Nørrebro / Nord-vest Lokalavisen Taastrup Lokalbladet Ringsted Skælskør Avis Sorø Avis Sønderborg Ugeavis Ugeposten Valby Bladet Vanløse Bladet Vestegnen Vesterbro Bladet Østerbro Avis Aabenraa Ugeavis



Forside Nyheder SportKultur Kommune Blogs/Debat Annoncering Kontakt Læsershop
Madguide Blog/debat Restaurantguide Spil Horoskop Halsnæs Kommune Søndag den 7. december 2008 Søg på Frederiksværk Ugeblad : Nyhedsarkiv 58 taget i knallert-razzia
.
Onsdag den 5. november 2008, 10:30

HALSNÆS: Hele 58 sager måtte Nordsjællands Politi skrive, da færdselsafdelingen fra Hørsholm onsdag den 29. oktober mellem kl. 15 og 21 stod for en knallertaktion i Halsnæs Kommune.

- Sagerne omfattede bl.a. syv, der var så påvirkede af spiritus, at jeg vil tillade mig at kalde dem skidefulde, førere uden styrthjelm, ikke forsikrede knallerter, passagerer bagpå og så ni ulovlige knallerter, fortæller viceolitikommissær og operativ leder i færdselsafdelingen, Jan Perfeldt.

Én knallerist var desuden påvirket af noget andet end spiritus, og otte unge under 18 år manglede et knallertbevis.

Som noget helt nyt medbragte politiet et mobilt rullefelt, hvor knallertens baghjul placeres, så man på et display kan aflæse, om den kører for hurtigt.

Desuden glæder Jan Perfeldt sig over en nylig ændring i færdselsloven, der gør det muligt at konfiskere knallerten allerede ved anden overtrædelse af loven.

vbk



(- Sagerne omfattede bl.a. syv, der var så påvirkede af spiritus, at jeg vil tillade mig at kalde dem skidefulde, ) fatter ikke at de kun fik 7, 80% af dem der har en knallert i frederiksværk og omegn er alkoholikere ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hehe.. Razzia rapport
Kommentér på:
Hehe.. Razzia rapport

Annonce