112 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Vurdering af Maxi"
Vurdering af maxi
Hej SG. Hvad skal jeg forlange for min maxi?, den kører godt nok ikke, men det er kun fordi tunet er helt nyt og kun lige monteret, så den er ikke blevet indstillet. Mathias.
Hej SG. Hvad skal jeg forlange for min maxi?, den kører godt nok ikke, men det er kun fordi tunet er helt nyt og kun lige monteret, så den er ikke blevet indstillet. Mathias.
Skrevet af: # LifeStyling'MathiasJ . - 31. dec 2009
vurdering af maxi...
hey puch feaks... :D :D hvad ville i vurderer min maxi til... har helt nyt begadgebære til og og trinbrættet... motoren er blevet renoveret for 299.- som et renoveringsær koster og det er ikk e...
hey puch feaks... :D :D hvad ville i vurderer min maxi til... har helt nyt begadgebære til og og trinbrættet... motoren er blevet renoveret for 299.- som et renoveringsær koster og det er ikk e...
Skrevet af: -= | Bend0ve® | =- - 14. mar 2009
Vurdering af maxi? :-)
Hey ja ved godt det kan være svært at vurdere når der ingen billeder er men hvad tror du ca. den ville være værd med det her: Hey hvad tror i sådan en maxi her ville være værd? Puch Maxi K: *...
Hey ja ved godt det kan være svært at vurdere når der ingen billeder er men hvad tror du ca. den ville være værd med det her: Hey hvad tror i sådan en maxi her ville være værd? Puch Maxi K: *...
Skrevet af: Team-Vestsjælland (Puch-raceren) - 23. mar 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
- Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
- Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
- Reparation af vaskemaskine 900 kr.
- Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
- Skifte toilet 1.200 kr.
jun 2007
Følger: 63 Følgere: 64 Scootere: 4 Emner: 405 Svar: 3.128
jun 2007
Følger: 133 Følgere: 128 Scootere: 20 Emner: 97 Svar: 2.586
jun 2007
Følger: 63 Følgere: 64 Scootere: 4 Emner: 405 Svar: 3.128
Vurdering af Maxi