{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
354 visninger | Oprettet:

hva havde i gjort {{forumTopicSubject}}

godaften SG.
skulle køre min ven ud til det lokale fitness center men da vi er halv vejs og køre 30 godt nok på en ikke lovlig knallert men der var lys på og vi kørte ikke vildt hurtigt,eller larmede vildt meget.
så ser jeg der kommer en cykel list uden lys på lige mod mig så sænker farten til mindre en 30 men cykelisten køre stadig i mod mig. så er vi lige ved at køre sammen forde jeg ikke gider køre uden om når jeg køre i den rigtige side. men da vi har passeret hinanden råber han til mig ogprøver og hive mig af. sætter så min kammi af så jeg kan køre hen og se hva han er for en idiot så prøver han igen og rykke mig af og så spørger jeg hva fanden han har gang i også smider han sin cykel og stiller sig op på vejen og spiller smart med at puste sig op.kan se han er meget ældre ind mig så vælger og køre væk ,men da jeg kommer 15 meter hen løber min knallert tør for benz også ser jeg til bage også kan jeg se han er på vej hen imod mig, vælger og løbe alt hvad jeg kan med min knallert. så snakkede jeg lige med min kammi også var han kørt hen til ham og sagt hvor ham min bøsseven var kørt hen også forde han havde stået og pustet sig op, så havde min kammi spurgt og han troede ham men nejg gjorde han ikke kun min ven også havde min ven spurgt ham om han skulle sige noget til mig altså et navn eller en adresse og det og gjorde han så

håber igider læse det og undskyld komme fejl og punktummer

og stave fejl

hva havde i gjort

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hva havde i gjort
Kommentér på:
hva havde i gjort

Annonce