{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
250 visninger | Oprettet:

Glok af bærbar PC Grafikkort ? {{forumTopicSubject}}

Hej drenge, jeg har en Acer Aspire 5610z Bærbar, med et Nvidia Geforce Go 7300 Turbocache. Problemet er at grafikkortet ikke er sindsygt godt til spil. Spiller COD4 over internettet, men trækker det kun på laveste grafik smiley Og det kan godt finde på at lacke lidt, og det er jo ikke optimalt.

Kan huske at en af mine venner fik glokket (Eller hvad det nu heller) hans grafikkort på hans stationære engang, så det blev meget bedre, så jeg tænkte på om ikke der var nogen der kendt et program til at glokke mit grafikkort ?

Det skal lige siges at den IKKE har nogen problemer med at dem bliver varm, så der skulle ikke være nogen fare der..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glok af bærbar PC Grafikkort ?
  • #1   26. sep 2008 Det hedder Clocked, og det er ikke meget bedre det kommer til at blive. Men hvis du clocker dit Grafikkort, processor osv så slider det lidt mere osv. Men hvis du skal clocke dit grafikkort skal du ind i noget der hedder BIOS og rette nogen ting, som jeg ikke vil anbefale du gør selv hvis du ikk ved hvad det er. Så må du heller finde en der ved det og få ham/hende til at lavde det. Men du kan clocke det for meget og det kan brænde af og du kan gøre så din computer bare genstarter hele tiden. Så det skal bare gøre's lige tilpas. men Så meget bedre er det heller ikke. Så vil jeg anbefale du bare invistere i en Stationer.

• #2   26. sep 2008 Der er os et program du kan regne ud hvor meget du kan clocke det, men kan ikke huske hva det er : /

• #3   26. sep 2008 du kan ikke rigtigt clokke dit gfx kort på en bærbar da for det meste kræver man modificere kortet med større og bedre køling, du kan hente rivaturner og prøve at clokke det lidt men du får ikke meget ud af det. ellers er der nvidias eget program ntune som kan hentes på deres hjemmeside.

• #4   26. sep 2008 jah

• #5   26. sep 2008 Hent Ntune Det er super godt til overcloaking og osse ret let at bruge
    Og du får rimlig ydesel

Kommentér på:
Glok af bærbar PC Grafikkort ?

Annonce