{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
330 visninger | Oprettet:

Mobil VIRUS {{forumTopicSubject}}

Hvis i modtager et opkald fra +4991xxxxx880 skal I IKKE IKKE IKKE IKKE TAGE DEN. Heller ikke læg på, i skal lade den ringe og tage jeres batteri ud af jeres telefon. Jeg har lige idag modtaget det opkald og faldt selvfølgelig i fælden. Jeg trykkede accepter på opkaldet og en tysk stemme sagde hele tiden ' bitte waten ' musik musik ' bitte waten ', jeg kunne ikke lægge på, skummelt skummelt. Til sidst pillede jeg batteriet ud af min telefon, og da jeg tændte min telefon frøs den lige efter jeg havde trykket pin-koden ind. Jeg ringede til en TDC mand og han fortalte det var virus, og at min mobil automatisk ringer til forskellige personer i verden og det koster sindsygt meget i minuttet for hver person min telefon automatisk ringer til. og jeg har ladet min telefon være tændt i mere end 30 minutter efter det tyske opkald. Gad vide hvor meget den regning kommer op på.
Men jeg har nu skiftet sim kortet over til en af mine gamle telefoner, nokia 3310. Lige da jeg tænder den modtager jeg en besked hvori der står du har en gemt besked, ring til 59292929. Jeg ringer selvfølgelig der til som jeg plejer når min farmor har lagt en besked smiley så kommer den der lyd ' bitte waten ' og så fryser min noka 3310.

DERFOR IKKE MODTAG OPKALD FRA +4991xxxxx880!!!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mobil VIRUS
Kommentér på:
Mobil VIRUS

Annonce