{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

WTF - panserne? Blinde {{forumTopicSubject}}

Hey. Nu er vores lille del af vejle(Uhrhøj) blevet besat af panserne.
Det hele startede med den 20. stod et par af mine venner nede ved bageren. Lige ved siden af den, er det vores "hoved"vej. hvor panserne altid kører.(når de nu engang kommer forbi 2 gange om året). Nå. men de ser så æggeskallerne, og tager flugten. Min ene mate var tæt på at blive sparket af og den anden slap helt væk unden noget.
Lidt senere på aften kører 2 af mine mates over til ham for at hente mere sprut (jeg holdte fest) på vej der hen møder de pannerne, og bliver jagtet igennem kvarteret indtil de kører ned i en skov og væk. vi ser dem først 2 timer senere.
Nå. men faktum var så at dette åbenbart har gjort at panserne er blevet interresseret i vores lille del af vejle. I dag har jeg fået 4 sms'er om homies der har set panserne her oppe i dag.
og klokken 19.15 ca blev jeg selv skræmt ihjel.
Jeg kørte hjem til en veninde for at snakke lidt med hende. vi står ude på vejen. Så kommer panserne ligeså stille trillende forbi, med 6-8 km/t. og jeg tænker bare _FUUUUUCK_ det' løgn. men det sjove er de bare lige hurtigt kigger på mig og smiler, og kører videre. Det skal siges jeg havde mine racing handsker(beskyttelse) + hjelm med tonet visir i) så de burde jo vide jeg ikke kørte heeelt lovligt. Men de kørte bare fordi, som om jeg ikke var der. Hvad fuck skete der lige for dem? :S

Andre der har nogle police historier at dele? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  WTF - panserne? Blinde
Kommentér på:
WTF - panserne? Blinde

Annonce