{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

kig lige ? (: politi går amok ? {{forumTopicSubject}}

havde lige frikvarter der kl 12 så tog vi en lille dimmer rundt i byen også kommer der en politi bil så vender jeg om og kør jeg efter dem med 30 og med lys osv, så kommer vi til en rundkørsel så bremser de bare op foran mig så jeg var ved og kør op i røven på den så jeg drejer til siden og triller så lige så stille fordi jeg fik et chok også stopper jeg og venter på de kommer ned også laver de bare en koger og kør alt hvad de ka ned i mod mig så jeg var nået til og flytte mig ellers havde de kørt ind i mig, så stormer de ud og bilen og flyver på mig og ryker i mig og slår på min hjelm og råber osv og jeg holdte og havde slukket scooter og sku til og ta hjelmen a da de bygynder på det, så da de enlig er stoppet tager jeg så hjelmen a også hiver de mig a scootern og smider mig op på bilen og tager politi greb osv på mig og masser mit hoved ned i bilen og råber a mig, så inden de smider mig ind i bilen vil de se id også gir jeg dem jo så mit kør kort også går ham den ene ellers bare amok og kaster mig ind i bilen og smækker døren ind i min arm også går han om og rykker lidt i min scooter osv også spør de om jeg har forsikring på den også siger jeg ja også vil de jo se den så jeg tjekker lige mine lommer og der er den ik så siger jeg den nok er under sædet også skriver han bare jeg ik har den med uden og kig under sædet osv og jeg sagde det igen efter jeg så han skrev det ? også til sidst fik jeg så bare lov til og køre med en bøde for ik og ha min forsikring med som lå under sædet?

er jeg den eneste der syns det er latterligt ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kig lige ? (: politi går amok ?
Kommentér på:
kig lige ? (: politi går amok ?

Annonce