{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

Scooter der bliver stjålet! {{forumTopicSubject}}

Hej.

Her i torsdags kommer jeg til Køge station kl. 1.30 ca. efter at have været i Kbh med klassen. Jeg har parkeret min Speed fight 2 udenfor nogle af Dsb kioskerne.
da jeg kommer hjem fra Kbh ser jeg, at min scooter er væk og kan se og mærke noget plastik der ligger på jorden og tænker PISS, ikke igen. Den var også stjålet for ca. et halvt år siden ude fra Tureby st. og vi har lige fået det hele i orden med forsikring. Den så pisse godt ud med nye skjolde. Jeg ringer til min far, og siger ”scooteren er fandme er blevet stjålet igen, og om han ikke kan hente mig. Mens jeg snakker med min far ser jeg en person som er helt sort (ikke at det var en indvandre) Der kigger 3-4 gange hurtigt om hjørnet som om han holder vagt. Jeg bliver mistænksom og går en lille vej uden om, så jeg kommer ind fra siden af hvor scooteren står da jeg ikke ved hvor mange der er. Da jeg kommer rundt om hjørnet ser jeg min scooter stå op ad muren. Jeg går hen til den, og tyven er stukket af. Så ser jeg at han har banket de 2 forreste skjolde op får at komme ind til ledningsnettet, og da han har smadret de 2 har han også flækket det store front skjold plus revet alle gevind huller i stykker. Så ser jeg på jorden at han har været godt i gang med at banke kædelåsen op med en brosten, og at den måske skulle have en halvtime mere for at være knækket.
Hvad helvede sker der for folk. Kan de fucking ikke købe deres egne ting. Nu har han smadret for et par tusinde skjolde, hvor smadderet i hoved er sådan en person.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter der bliver stjålet!
Kommentér på:
Scooter der bliver stjålet!

Annonce