{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
250 visninger | Oprettet:

MSN Hjælp. {{forumTopicSubject}}

Hey gutter.
Hvis der er en som er lidt fix med det til computer/msn så kunne jeg godt bruge lidt hjælp.
Mit msn har ikke virket i 1 år nu.
Den slår fejl kode: 80072 efd.
Jeg kan heller ikke bestille ting fra hjemmesider som fx. speedline eller scooter shoppen.
Jeg har fået at vide at jeg skal genindstallere mit windows. Jeg har XP home. Men der er 1 problem, jeg kan ikke finde min cd. Er der ikke noget jeg kan gører eller noget jeg kan finde på nettet?

Hjælp.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MSN Hjælp.
  • #1   1. feb 2008 "How do I fix error 81000365, 8100035b or 80072EFD?

If you can't sign in to MSN Messenger, the connection settings in MSN Messenger might be preventing you from connecting to the Microsoft® .NET Passport or Microsoft® .NET Messenger Service. The MSN Messenger Connection Troubleshooter can often find and fix these problems. The Connection Troubleshooter starts automatically if MSN Messenger encounters a connection problem. If you choose not to use the Connection Troubleshooter, or it does not solve your connection problem, try the following:

1. Click the Tools menu, and then click Options.
    2. In the left pane, click Connection.
    3. Under Connection Settings, click Test Connection. If you agree to allow the Connection Troubleshooter to examine your system, it will test for connection problems and report steps you can take to correct them.
    4. Optional: Perform advanced troubleshooting To troubleshoot your specific type of connection, click Advanced Settings. On the Advanced Connection Options dialog box, check that the settings for your particular connection type are correct. To test your connection, click the Test button. Click OK, and then click OK.
    5. Click OK. When you choose these settings, MSN Messenger will use the Microsoft® Internet Explorer connection settings if possible.
    6. Try signing in to MSN Messenger again.

• #2   1. feb 2008 hent en nyere vers. af messenger ?!

• #3   1. feb 2008 Team 46xx - Thomas ™: Når jeg laver den fejlfinding der, så står der at .NET messenger er der ikke forbindelse til.

>>Team Benelli Racing<< Askøe ™: Har prøvet, mange gang. Har unistalleret det 1000 gange og prøvet alle vertioner dog uden held.

• #4   1. feb 2008 .

• #5   1. feb 2008 Altså genistallere den hvis jeg trykker ALT + F10?

• #6   1. feb 2008 -

Kommentér på:
MSN Hjælp.

Annonce