Fotograf/Kameramand m. udstyr søges! {{forumTopicSubject}}
(Useriøse kommentar frabedes)
For kun 3 mdr. siden fik min grandfætters kone konstateret kræft. Var erklæret rask, inden for den første måned. Men kræften var ikke væk og vendte tilbage galoperende. En sjældnere kræfttype, som havde bredt sig til både lever, lunger og bughule.
Min grandfætter og hans kone.. Ja, jeg har aldrig set 2 mennesker elske hinanden så højt... Han tog sig rigtig godt af hende, og skjulte alle bekymringer. Vi spurgte tit om der var nogle ting vi kunne hjælpe med, praktiske.. Men nej.. Han er diabetiker, og får insulin herfor.
Han blev den 27 dec. fundet i hans hjem på badeværelse gulvet. Havde fået 3 blodpropper i lillehjernen, og ligger stadig på intensiv i Ålborg, og er lige kommet ud af respiratoren. Han havde i stressen og bekymringerne, ikke kunne passe sin insulin og kost..
Min mor og jeg, tog igår d. 1 jan, op til Ålborg for at bringe ham den meddelse at hans kone døde d.31 dec, kl. 23:40..
-Han kunne reagere.. Men.. Jah...
Jeg søger en kameramand, som har udstyr, og som har lyst frivilligt, til at komme på lørdag til hendes begravelse, og filme den, da min grandfætter ikke kan komme med, til sin kones begravelse. -Han har ikke andre end os, og jeg har desværre ikke penge til at bestille en. Og jeg vil slet ikke til at køre i al min grandfætters økonomi, testamente og alt hvad der nu er..
(fotografer søges også.) Det skal forgå omkring Skive/Roslev på Lørdag.. Hvor og hvornår ved jeg præcist senere idag.
(Jeg ved at man normalt ikke må filme, og tage billeder men den tager jeg med bedemanden.)
Håber nogen kan hjælpe!
maj 2007
Følger: 76 Følgere: 74 Scootere: 5 Emner: 67 Svar: 2.746
Mh, har en fætter der er prof. fotograf, kan lige prøve at høre ham ad
mar 2006
Følger: 120 Følgere: 119 Scootere: 14 Emner: 687 Svar: 4.342
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 89
dec 2007
Følger: 43 Følgere: 40 Scootere: 3 Emner: 92 Svar: 498
apr 2005
Følger: 27 Følgere: 28 Scootere: 7 Emner: 166 Svar: 1.481
- Jeg kender godt nok ikk nogen der kan hjælpe dig der .. Men krydser finger for dig
sep 2007
Følger: 40 Følgere: 41 Scootere: 2 Emner: 42 Svar: 1.259
Men en ting der undrer mig er at når nu det betyder så meget, hvorfor låner du så ik de penge til en fotograf ?
>Elgaard
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 89
-Jeg har gæld i banken i forvejen, og kan ikke låne mere. Min mor står midt i skilsmisse, så vil ikke engang spørge hende... Jeg låner ikke af tilfældige mennesker, det er helt sikkert...
sep 2007
Følger: 40 Følgere: 41 Scootere: 2 Emner: 42 Svar: 1.259
Hvis jeg var dig ville jeg nok høre i nogle fotografer om der evt. kunne laves en afbetalings ordning eller noget. Måske ville dem med et godt hjerte så gøre det gratis, ellers kan du jo se om du ikke skulle kende nogen der kendte nogen der havde et kamera og så få en ven til at filme det.
>Elgaard
apr 2007
Følger: 38 Følgere: 36 Scootere: 1 Emner: 37 Svar: 806
jul 2007
Følger: 66 Følgere: 76 Scootere: 3 Emner: 44 Svar: 619
Fotograf/Kameramand m. udstyr søges!