184 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "projekt ciao"
Ciao Projekt
Hey SG . nu har jeg ikk rigtig lavet noget herinde i et stykke tid . Men jeg får en ciao torsdag d. 18 juni 2009 :D Og den bliver stylet MAX :D Der bliver lavet custom made skjolde til den ....
Hey SG . nu har jeg ikk rigtig lavet noget herinde i et stykke tid . Men jeg får en ciao torsdag d. 18 juni 2009 :D Og den bliver stylet MAX :D Der bliver lavet custom made skjolde til den ....
Skrevet af: Maydiie - 12. jun 2009
Ciao projekt
Hej jeg laver en ciao fra bunden af, der er nogle reservedele som jeg ikke kan finde på thansen eller andre steder. B.la pedal arme da den skal trædes igang. Fedt hvis der er nogle der kan hjælpe.. ...
Hej jeg laver en ciao fra bunden af, der er nogle reservedele som jeg ikke kan finde på thansen eller andre steder. B.la pedal arme da den skal trædes igang. Fedt hvis der er nogle der kan hjælpe.. ...
Skrevet af: Mikkel C - 23. aug 2006
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
dec 2006
Følger: 65 Følgere: 61 Scootere: 24 Emner: 104 Svar: 392
1. start den
2. find det nærmeste kort
3. find på kortet den nærmeste havn
4. gas HELT op, end til du pludselig ikke rigtigt kan få luft og vandet er over dit hår.
5. og tænk så: JEG VIL ALDRIG SPØRGE OM DET IGEN, DERIMOD TÆNKE SELV OG FINDE PÅ MINE EGNE IDEÉR!
jan 2007
Følger: 103 Følgere: 103 Scootere: 3 Emner: 41 Svar: 1.846
okt 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Scootere: 6 Emner: 348 Svar: 3.126
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Scootere: 1 Emner: 263 Svar: 1.783
kunne godt bruge lidt inspiration?? hvis nu folk kom med lidt input ku jegjo komme på noget..
men sjovt nok
projekt ciao