{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Folk - fuck'd up! {{forumTopicSubject}}

ja sorry jeg sådan råber op og skaber kaos, men hvordan er det lige folk opfører sig ?

der er fandme 4 der har brændt mig af, der ville købe min speedfight!

den første: Jeg havde haft motoren af for at skifte lejere i gearingen og ialt brugt 1700 kr på den og en masse tid, men 2 timer inden personen skulle være der ringer hun og siger hun ikke må købe den da den er tunet - HALLO hun havde sq da fået ALT afvide om den og sagt jeg skulle blive færdig med den mm.

2.: aftaler han vil komme og hente den om tirsdagen kl 19. ser ham ikke eller noget, og havde sagt nej til at være sammen med nogle venner da han kom. han dukkede aldrig op :S

3: aftaler med personen de skal komme i weekenden og hente den, de kommer også (dog en time senere end aftalt) kigger på den og siger de vil hente den dagen efter- de havde ikk trailer med, fair nok, men så ringer de og siger den er for dyr, og spørger om jeg vil gå ned i pris, siger at den bliver ikke billigere end de 8500 den stod til hvilket er OVER 2000 billigere end hva den ellers ville blive solgt til.

4: skulle have kørt til århus i morgen med den gamle for at bytte med en sonic. som jeg så ville sælge. men så skriver spasseren til mig at han har fundet en anden idag! - idiot man, både mig og min far havde taget fri fra arbejde + jeg havde betalt den gamle benz penge mm og alt gjort klar.

hvordan fanden kan folk tillade sig det ?! - andre der har oplevet noget lort på det seneste ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folk - fuck'd up!
Kommentér på:
Folk - fuck'd up!

Annonce