{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

dengang jeg blev anholdt. Hvad med jer {{forumTopicSubject}}

hej sg.. nu er jeg så nederen at jeg ikke har en skid at lave her en lørdag aften så tænke jeg . hvad har i lavet af ulovlige ting... jeg kan godt lægge ud...
jeg var ude med 3 venner og lege med lighter gas (ikke sniffe det lort) men bare sætte ild til ting og nej heller ikke huse... bare sådan lidt hist og her.. virkede meget sjovt på det tiddspunkt,.. men så kom det lortede, vi var på vej væk, da der ligepludselig farer to maglocht lommelygter i i øjnene på os og råber, det er politiet(og det var fredagen op til påske ferien, så jeg tænke bare det var nogen fulde mennesker, det var det så ikke.. så vi blev pænt eskorteret hen til politi bilen og afhørt. .. og det sjoveste var så at der kom 2 andre politi biler og i den ene af dem var så min bedste vens far.
og efter at have "afhørt" os lidt kunne de godt se at vi ikke bare nogen fucked op spader men bare unge drenge der skulle have det sjovt... så blev vi så eskorteret hjem(jeg boede 200 meter fra "gerningsstedet" hehe).. så fik mine forældre det forklarret det, og lige så snart politiet gik begyndte de at grine... det var så min historie.. kom med jeres..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte træpaneller op, 4 stk i stue i et hjørne og et i gange. 800 kr.
  • Lampe, maleri 1.000 kr.
  • Skift af slange på 2 cykler 350 kr.
  • Cykelskærm er gået i stykker på forhjulet og Dynamo lygter gået ud 500 kr.
  • Afmontere BWT anlæg 650 kr.
  • hænge hylder og billeder op. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dengang jeg blev anholdt. Hvad med jer
Kommentér på:
dengang jeg blev anholdt. Hvad med jer

Annonce