{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

nogle med seriøs forstand. {{forumTopicSubject}}


Nogle scootere køre med en stator uden pickup med cdi indbygget i tændspole

address/ap50 er bægrenset tror jeg render aldrig en dag over 70.

en ap 50 f.eks. har kun 2-3 ledniger fra motor og uden cdi boks kun tændspole som er fobundet med to ledninger.

nogle der kender andre scootere hvor cdien er i tændspolen og som kun har to ledninger (rød og sort)


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogle med seriøs forstand.
Kommentér på:
nogle med seriøs forstand.

Annonce