Så var de der igen.. {{forumTopicSubject}}
I går kørte jeg fra en fest i Nyborg kl. 1.30.. Med vilje kørte jeg bagom, af landet på vej hjem.. Jeg tænkte at chancen for at møde politiet ville være mindre der.
Jeg har cirka 24km hjem fra Nyborg, og de sidste 5 km er jeg tvunget til at køre på hovedvejen.. Jeg lagde mig helt ned bag styret(Det var pisse koldt!), og så ellers bare bundgas de sidste 5 km.. Hovedvejen er fuldstændig mørklagt, og lige pludselig kommer der en bil bagfra som blænder fuldt op for lygterne, og tænder de flotte kulørte lamper.. Jeg stopper med det samme, da det er umuligt at flygte nogle steder hen...
2 betjente stiger ud, og siger som det første `Kørekort`. De får mit kørekort osv.. Den ene læser mine papirer, og den anden går ind i bilen. Betjenten som står ved min knallert spørger hvad der er lavet ved den, siden den render 85km/t, efter deres speedometer. Jeg svarer at det bare er skiven i varioen jeg har pillet.. Dét tror han så ikke på.
Så kommer den anden betjent ud af bilen igen, og siger `Jeg kan jo høre at du har haft problemer med det før`. Jeg må så indrømme at jeg havde en uheldig episode med min gamle jog fs..
De begynder at forklare hvor stor en bøde jeg står til, og at næste gang de tager mig, Dvs. 3.gang, så tager de knallerten, plus en bøde.. Den unge betjent siger, `nå, vi må vel hellere få den læsset`.
Og nu begynder sådan ligesom at gå op for mig hvor træls det faktisk er.. Så siger den ældre `Ej, vi lader ham gå.. Han har forbedret sig væsentligt`. Jeg tænker sådan lidt `hvad fanden snakker han om?!`. Indtil det så går op for mig at det var den samme betjent der kørte mig ned dengang på joggen
han sagde at nu skulle jeg køre hjem og sætte den skive i, plus de andre dele, og så ville han ikke se mig mere...
Puha
okt 2006
Følger: 26 Følgere: 24 Scootere: 2 Emner: 465 Svar: 1.508
feb 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Scootere: 10 Emner: 88 Svar: 377
feb 2006
Følger: 96 Følgere: 96 Scootere: 13 Emner: 80 Svar: 144
nov 2005
Følger: 44 Følgere: 43 Scootere: 13 Emner: 56 Svar: 136
maj 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Scootere: 6 Emner: 109 Svar: 1.359
maj 2007