{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Uvidne folk eller bare totalt dumhed? {{forumTopicSubject}}

http://scootergalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=3974&AutoPlay=false&CommentPAGE=1#comments
Faldt over den film for et stykke tid siden.
Hvor personen som ejede den mente at den kørte 110 med en malossi sport cylle.
Er det kun mig der har det på den måde at det er helt umuligt at få en sports cylle derop, især når der er ting som stadig er std på den.
Hvad siger i folkens?
Render den 110 eller?
Jeg siger den ikke render mere end 90 - 95 km/t.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uvidne folk eller bare totalt dumhed?
  • #1   20. jul 2007 Jeg ved det sgu ikke.. kan ikke bedømme det..

men jo det er umuligt en sport cylle kan køre så hurtigt

• #2   20. jul 2007 folk er dumme og overdriver min går "kun" 85-90 stykker men 95 100 på speedo

• #3   20. jul 2007 Jeg siger at med perfekt indstilling trækker en sports cylle ikke over 100 km/t.

• #4   20. jul 2007 Benjamin - nu skal du vidst ikke komme for godt i gang.
    Han har rettet det fra 110 til 105.
    Benjamin jeg vil med glæde se dig smide den største gearing på og få en sports cylle op på 110.
    Så du burde ikke snakke når du egentlig ikke ved hvad dælen en sports cylle kan trække.

• #5   20. jul 2007 Og hvad skulle det nytte at skifte gearing?
    Hvis en sports cylle kunne trække 110 km/t så ville den også kunne gøre det med std. gearing! så er det ligemeget om du så smider en 24% gearing i eller ej, når en std gearing i de fleste tilfælde kan komme op på 115 - 120 km/t.

• #6   20. jul 2007 Benjamin har jeg sagt det?
    Nej, prøv lige at forstå hvad det er jeg skriver ikke lille skat?
    En std gearing kan trække 115 - 120 km/t i de fleste tilfælde, er du med så langt? (godt!)
    Hvis du smider en 24% gearing i som du påstår gør at han kan køre 110 km/t med.
    Så er det ligemeget om du har std. gearing i eller en 24% gearing i, når det bare er en sølle sportscylle som alligevel aldrig topper de 110.
    Håber du forstår nu!

• #7   20. jul 2007 Ja, Benjamin flot skal du have et klap og en lagkage med på vejen?
    Vi snakker om en sportscylle og ikke en Jog r, er sgu ved at overveje om du overhovedet forstår dansk?
    En sportscylle kan ikke trække 110 km/t det er det som er hele pointen...

• #8   20. jul 2007 tror heller ikke p det, og hvis man skifter gearing til en meget høj burde den jo rende stærkere, men husk at den jo også for større modstand og derfor ikke kan tage de sidste omdrejninger og derfor er det ikke sikkert at den overhovet bliver hurtigere, men er der kraft nok, som ved fx evo, så skal der selvfølgelig en anden gearing på

• #9   20. jul 2007 Du får ikke en Malossi sport op på 110 km/t med std karburator osv.
    Ligemeget hvad fanden du gør.

• #10   20. jul 2007 han har skrevet 105km/t og nej det burde ikke være umuligt min rmx køre sku os over 110km/t med sport cylinder på . helt ærligt hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre ??

• #11   20. jul 2007 benjamin glem at forklare det han fatter det ikke

• #12   20. jul 2007 han køre ik over 100 km/t forbi det der cam ..

• #13   20. jul 2007 min kammerart køre med std cylinder på hans street og karbu 0g 24% gearing og lidt andet den går å baghjul og køre ca 90km/t

• #14   20. jul 2007 Benjamin, ja den kan den godt, hvis du altså enten køre ned af en bakke eller har en orkan i ryggen, men går ud fra vi snakker lige vej og med vindstille vejr og så tror jeg altså kun det bliver på spedometer den render det, men kan en sportscylinder så gå 100, det mener jeg heller ikke, medmindre at opsætningen er optimal, og ikke bare en turbokit og 19 mm delotto på

• #15   20. jul 2007 Jazper - jeg går også stærkt udfra at det ikke er samme cylle som sidder på din RMX.
    Og igen til dig, kig nu under de første kommentarer under filmen, han har jo ændret det, og det handler ikke om den person.
    Det handler om cyllen Malossi sport.
    Steffen - du fatter da vidst heller ikke for meget hvis du mener at den kan trække 110 km/t med en 47mm støbejern malossi sports cylle.

• #16   20. jul 2007 Præcis simon, og denne person som siger han kører 110 km/t som de tror på har std karburator.

• #17   20. jul 2007 Benjamin min fine ven, hvad skal jeg misunde over, den jog r?
    Min jog kan fyre fra den uden problemer, og som sagt er det ikke hoved emnet, det er om man kan få en malossi sport op på 110 km/t.
    Håber snart du fatter det.

Kommentér på:
Uvidne folk eller bare totalt dumhed?

Annonce