{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
307 visninger | Oprettet:

Stilladsudlejning KRÆVER KUNDENS HJÆP> {{forumTopicSubject}}

Hej sg..... jeg overvejer at begynde at udleje stillads altså : det skal ikke være kæmpe facade stillads men stillas til folk der skal have malet deres mure og gavle og udgæng... for det er meget nemmere ind at stå på en dum vaklende stige og så vil jeg udleje nogle bestemte stiger der kan lægges fast på taget så folk nemmere kan male deres tag... både stiger og stillas skal være i alu så det er let. og stillaset er kun i 2 dele og med hjul på... det er nemt at gå til for folk..... tror i der ville være en chance i at starte sit eget på den måde..... og kender i nogen der har gang i det..... og hvor meget koster en annonce ca. i den lokale avis hvis man skal reklamere som man jo bliver nød til.. hehe... og ved i hvad andre firmaer tager for en weekend når de udlejer et lille stillads (2 meter lang og arbedshøjde 3meter og 80 cm)
hvad ville i fx give for et stillas på den størrelse hvis i skulle leje det i en weekend og ville i overhovedet leje et.... ved godt i ikke har hus i nu og behøver ik at tæmke på det nu men håber i vil hjælpe mig.... med mine spørgsmål

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stilladsudlejning KRÆVER KUNDENS HJÆP>
Kommentér på:
Stilladsudlejning KRÆVER KUNDENS HJÆP>

Annonce