{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
219 visninger | Oprettet:

hey guitar mennesker. hjælp {{forumTopicSubject}}

hey guitar mennesker.

ja jeg har spillet guitar i 5 år snart. men syns det går ned a bakke og sys ikk mine fingre er helt som de plejer??

knækker fingre engang imellem og er bange for de er skadet i huritghed? er det en skrøne eller?? ( har ik spillet i bands længe snart så spiller IKK hver dag mer)

vil være ked af hvis jeg ik ku mer. så sku jeg sælge min fender guitar og fender forstærker og samt.. pedaler??

nogle der ved noget??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hey guitar mennesker. hjælp
  • #1   13. jul 2007 Lad være med at knække fingre :d det smadre fingerene :d sådan er det!

• Claus P
    Claus P Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 252
    #2   13. jul 2007 Øhhh
    Sq da ikke andet at gøre end at klø på! - La' vær' og gi op, dét sq for let!!
    Jeg hadede det sq selv i starten, men kan dog den dag idag både spille trommer, guitar og bas... Så "keep on going"

• Claus P
    Claus P Tilmeldt:
    jan 2007

#3   13. jul 2007 Men mht. fingrene, skær måske lidt ned på det ;o)... Skader og skader, det ved jeg ikke lige. Men dét jo sikkert ikke særlig sundt ;o) - Sammenlign det med "musehånd"

• #4   13. jul 2007 Du smadre ikke fingrene af at knække dem, nogen mener at det er direkte godt for dine fingre (har ikke nogen kilde). Det er da klart at du ikke er så god længere hvis du ikke har spillet i lang tid, du skal nok bare lige i form igen!

• #5   13. jul 2007 Min far har spillet i band i omkring 10 år, dengang han var ung.. nu spiller han solo, og har han gjort i noget tid, men der er ikke rigtigt noget ivejen med hans fingrer, så går ud fra at det må være fordi du knækker fingre ^^

• Claus P
    Claus P Tilmeldt:
    jan 2007

#6   13. jul 2007 Rettelse/tilføjelse til indlæg nr. 1 - Skrevet: 13-07-2007 16:24:08

Og det er trods alt (så kom det sq frem) 10 år siden!!!!

Kommentér på:
hey guitar mennesker. hjælp

Annonce