{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
149 visninger | Oprettet:

Ændringer? {{forumTopicSubject}}

Hej.
JJeg ville gerne høre jeres meninger om min Juvel. IKKE STEMMER!!!
- Jeg vil høre hvad i ville gøre, hvis det var jer der ejede den. Ændringer/fin justeringer osv.

Jeg vidste ikke om jeg skulle placere dette emne under "General snak" eller "Off Topic". Så jeg valgte "
Off Topic" for at være på den sikre side smiley

// Andreas R

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ændringer?
  • #1   27. jun 2007 Først vil jeg lige sige den har en mega fed farve, behold den ;).
    Så ville jeg nok pille bagskærmen og hæve røven lidt på den, smække et "bart-styr" på med cross look, gerne lidt overdimensioneret.
    Måske finde en ny farve til fælgene, og lave nogle detaljer på siderne/tanken i samme farve.

Det er bare svært for den er allerede virkelig fed :D.

• #2   27. jun 2007 Mal stjernefælgene guld, og skaf nogle guldstafferinger, og eventuelt en stor model tank

• #3   27. jun 2007 lav den orginal...

• #4   27. jun 2007 HAvde det været min Monza og have jeg overskud og penge til at lave noget den , så ville jeg klart tune den .
    Og så skifte det Bitturbo rør ud med et Frankoni i helt Crom, ville passe meget bedre smiley , og det er ogsdå lidt vildere .

Så ville jeg nok også lave nogle detalje som striber hen af Tanken i Blank sort, samt måle den øverste del af tankdækslet blank sort .

Og evt få lakeret fælgende Blank sort .

Håber du kan bruge mine ider ;D , ville selv gerne i gang med min monza, men Scooteren og Vesp'en tager alle mine penge ;D

• #5   27. jun 2007 Thomas C > Så giv/sælg mig din Monza :D.

Ej synes generelt forslagende er gode. Glemte helt selv at nævne tunet. Enten bare et tunsæt fra Protuna, ellers smæk da en gang Gilardoni på :P. Skal det gøres skal det gøres med stil :).

Kommentér på:
Ændringer?

Annonce