{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
431 visninger | Oprettet:

HADER KGI.DK {{forumTopicSubject}}

nu har min sonic blok stået på boret i ca. 4 uger.. efter jeg købte en athena krumtap fra kgi.. med et speciel gevind.. så vi har været i 2 scooter forretninger og 2 andre forretninger som ikke have nogen møtrikker der passer på den.. så vi ringede i tirsdag´s (sidste uge) til kgi og de sendte nogen nye møtrikker.. men de passede heller ikke.. ringede så igen torsdag (os sidste uge) og snakkede med dem igen.. så indrømmede de at når de har købt 50 athena krumtapper hjem er der mindst en med det spasser gevind på.. men de lovede så at ringe inden kl. 18.00 hvis de ikke havde sendt dem(2 af de møtrikker der passer på spasser gevindet).. og de sagde at jeg ville have dem om fredagen så.. de ringede ikke.. men der kom ingen ting om fredagen.. vi prøvede at ringe til dem.. de svare ikke.. og vi regner da med de kommer om lørdagen.. men gør de heller ikke.. idag mandag kom de fandeme heller ikke.. vi har så snakket med dem igen.. og igen lover de at ringe hvis jeg ikke har dem imorgen...

men tvivler sku på om de har nogen der passer.. og jeg er bare pisse sur.. så køb ikke jeres krumtap hos kgi.. det kan være i risikerer at vente over en månede på nogen møtrikker der passer der på:S som jeg næsten har gjort:(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HADER KGI.DK
Kommentér på:
HADER KGI.DK

Annonce